Gjest medlem-359424 Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 123 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Jeg har ikke ord...hva skal man si om sånt da? Det hadde vært kulere med litt kulere tall, de ser ut som noe du har lagt på i etterkant. Ellers er det et fint utsnitt da. Lenke til kommentar
Gjest medlem-359424 Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Jeg har ikke ord...hva skal man si om sånt da? Det hadde vært kulere med litt kulere tall, de ser ut som noe du har lagt på i etterkant. Ellers er det et fint utsnitt da. Da skal du få noen ord:-) Først og fremst takk for kommentar. For det andre, så er dette en husvegg i nr. 123 i denne gata. Husker ikke hva den het, for det var helt Gresk for meg nede på Kreta... Så tallene er atentiske (nesten autistiske...) Tallkombinasjone var det som fanget min interesse, så da var det bare opp med kamera og komponere bildet. Og her er det:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg