Radar Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Det begynner å bli en liten stund siden nå, men jeg og en kompis spilte selvfølgelig Battlefield Hardline Betaen. Klippene i videoen jeg linker her må være det morsomste jeg har vært med på i løpet av den korte tiden vi fikk spilt!Han setter seg som sjåfør i det mobile spawn-punktet og jeg er skytter. Med god kommunikasjon klarer vi å steamrolle det andre laget ganske kraftig (ihvertfall med tanke på stats.. harrharr!). I videoen forklarer jeg fremgangsmåten og hvis du følger det til punkt og prikke ser jeg ikke hvorfor du ikke skal klare å få killstreaks på 30+, som vi gjorde! Det som er morsomt er at jeg går 47-2, mens kompisen min får sånn ca 1 kill gjennom hele runden. Likevel får han like mange poeng som meg! Dette var helt utenkelig i tidligere BFspill og jeg ser for meg at det nå faktisk kan bli lønnsomt å "være en lagspiller" - kjøre rundt som sjåfør i helikopter, biler osv.. Uansett! Håper du sjekker ut videoen også kan man jo bare håpe at Viceral Games ikke endrer for mye på Mobile Command CTR-mekanikken før Hardline kommer ut! https://www.youtube.com/watch?v=JUiisSsGB0w 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Damn du har bra uttale.That I must say. Lenke til kommentar
Radar Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2015 Subbed^^ Damn du har bra uttale. That I must say. Neimen, så hyggelig - begge to! Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Poeng messig med tanke på teamplay så er det likt som i BF4, hvis en er pilot i kamp heli så får han ca like mye poeng som gunner som dreper. Eller han som sitter i tårnet på en stridsvogn får ca like mye som han som kjører og dreper mest, man han som sitter i tårnet får jo også noen kills og han fikser vogna så klart. Lenke til kommentar
Radar Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Poeng messig med tanke på teamplay så er det likt som i BF4, hvis en er pilot i kamp heli så får han ca like mye poeng som gunner som dreper. Eller han som sitter i tårnet på en stridsvogn får ca like mye som han som kjører og dreper mest, man han som sitter i tårnet får jo også noen kills og han fikser vogna så klart. Hmm.. Godt mulig. Kan hende vi bare hadde flaks denne runden, men tror ikke jeg har klart å overleve på denne måten i veldig mange andre scenarioer. Er nytt for meg hvertfall Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Sikkert noe sånt, men hardline er jo bare en slags eldre build av BF4, direkte kopi egentlig,, så poeng systemet er rimelig likt og som sagt, du får nesten like mye poeng som heli pilot som gunnern, om han er god og piloten er god til å holde seg i live. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå