dimiles Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Enig. Forslag 1 var konge. Når var det du ble så god på logoer Dunestar? Mener å huske du var dårligere før. Din slår jo etter min mening PoleCat sin. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hehe! Dette er første gang jeg virkelig satt meg ned å laget en logo. Før har det vært sånn lag-i-PowerPoint-og-kopier-inn-i-PhotoShop-logoer. Stemmer det. Jeg vår skikkelig dårlig med slikt før! Fornøyd! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Du gruste alle de andre. Jeg hadde blitt imponert hvis den hadde blendet meg via overhead, Malvirl. Go for Dumestar sin. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Du gruste alle de andre. Jeg hadde blitt imponert hvis den hadde blendet meg via overhead, Malvirl. Go for Dumestar sin. Rettskriving? : Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Personlig policy. Merk at det bare er på navn. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Din slår jo etter min mening PoleCat sin. Det skal jeg si meg helt enig i! *grin* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Dunestar: Kongebra.. Tipper jeg bruker både PoleCat og Dunestar sine (kan godt bruke 2stk) om ikke noen kommer med noen endra bedre forslag.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Greit ... psd.-filene ligger her: Forslag 1 Forslag 2 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Takker.. Om PoleCat kunne lagt ut sine PSD filer så hadde det vært fint.. (?) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Takker.. Om PoleCat kunne lagt ut sine PSD filer så hadde det vært fint.. (?) Skal gjøre det, men serveren er nede for øgonblinket. Fikser det i morra. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Flotters.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 PoleCat..? psd-fil Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Forslag 2 likte 2'eren veldig godt. gjorde seg veldig med den figuren til høyre. gav liksom litt oppmersomhet til resten av tekesten og, men 1'eren var veldig bra den og. for all del. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 PoleCat..? psd-fil Sorry. Glemte meg helt av! >> ambjornsen.psd (712kb) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Takk.. Skal laste den ned litt senere idag når jeg bruker min egen maskin, så ikke slett den med en gang.. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg har laget et grunnlag Kos deg med 1 min arbeid. Dette var pent! Pen komposisjon og fargevalg! Er du proff eller bare heldig? (home.no er nede så jeg har ikke set Dunestar sitt bidrag.) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Home.no er nok ikke nede, det er bare Dunestar som har tatt ned filene. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Her har dere et forslag fra tjcombo. Jeg Vet ikke hvordan du akkurat ønsker å ha det, men dette er hvertfall et utkast særemne -04 (Nei! det er ikke hasj planter oppå boka!) Endret 13. november 2003 av tjcombo Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Home.no er nok ikke nede, det er bare Dunestar som har tatt ned filene. Filene ligger der nå! Har lagt dem tilbake igjen. >> Forslag 1 >> Forslag 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå