Marvil Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Skal ha en fremføring på særevnet mitt og trenger en slags "logo" der det står forfatternavn og bøker.. Kan godt være litt stor, men slik at den kan overhead evt passe på en dataskjerm uten å måtte bli forminsket.. Tekst den må inneholde: 1. Elling 2. Ingvar Ambjørnsen 3. "Utsikt til Paradis", "Fugledansen", "Brødre i Blodet" og "Elsk meg i Morgen" (Boktitler som ikke trenger å ta så veldig stor plass..) 4. Særemne 2004(på nynorsk ja) 5. Av: Anders Nedland Røneid De er nummerert etter hvor viktige de er (dvs skriftstørrelsen..) Ellers står man ganske fritt, men helst ingen skarpe og stikkende farger.. På forhånd takk.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Du synes ikke alt det der var litt mye tekst da? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Poenget er at det er en logo, men på en måte ikke en logo.. Kan godt være et A4 ark med flere bilder på, men blir så lei av disse "logoene" med "fancy" WordArt-skrift at jeg tenkte jeg kunne skaffe noe bedre.. Bare kom med innlegg, så kan jeg heller si om det er sånn jeg tenkte meg det eller ikke.. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg har laget et grunnlag Kos deg med 1 min arbeid. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Høhø.. Om noen har lyst til å ta opp kampen om det endelige resultatet så kan jeg avsløre at ingenting er avgjort enda.. arve87..? Du kan da fixe noe, slik du alltid pleier.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jaja... Hva har man vel å gjøre på en søndagskveld..? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Glede seg til mandag? Goddamit! Det er jo mandag i dag. /me flau! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Ah.. Rimelig heftig Polecat.. Kom gjerne med mange flere forslag, kårer ingen "vinner" på en stund enda.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Ah.. Rimelig heftig Polecat.. Kom gjerne med mange flere forslag, kårer ingen "vinner" på en stund enda.. Ikke regn med flere forslag fra meg. Dette har dessuten veldig lite med webdesign å gjøre, synes nå ihvertfall jeg. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg likte (jonas) sin ganske bra... Mye mer "clean" og oversiktlig hvis det er til en overhead, elns... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Nå skal "vinnern" antageligvis brukes på vevsiden som blir laget i tillegg.. Så litt web-design blir det jo.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Nå skal "vinnern" antageligvis brukes på vevsiden som blir laget i tillegg.. Så litt web-design blir det jo.. Har ikke jeg lest noe om, men da så. Når du sier at den skal passe på en dataskjerm uten å måtte forminskes, kommer jo dette an på oppløsningen. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Har vel ikke nevnt noe med vevside før heller, så min feil.. Akkurat størrelse og oppløsning osv vet jeg ikke enda, da jeg ikke helt har bestemt meg for hvordan det skal fremføres enda.. Men PoleCat, gidder du å sende/laste opp eller på annen måte overføre psd fila til meg..? Likte framlegget ditt.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 /me holder på med et utkast http://home.tiscali.no/ompatut/elling.jpg Open til forandringer ... Du kan få PSD fil vist du vil edit: var i et fargesprakande og ..designmessig uvanlig humør i dag.. kun laga masse farge-greier i PS i dag Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Fin den arve87, men kanskje noen bilder..? Syns PoleCat sin var rimelig najs.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Merkelig post med merkelig oppdrag! Men jeg stiller opp: Her har du to forslag. PSD. filene ligger klare! Forslag 1 Forslag 2 Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Forslag 1 Det var en meget fin og oversiklig "logo" den syns jeg har knust de andre etter min mening stå på! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Forslag 1 Det var en meget fin og oversiklig "logo" den syns jeg har knust de andre etter min mening stå på! Wow! Takk takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå