OlaHaldor Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 (endret) Jeg har to GTX Titan kort. Foreløpig ikke satt i SLI på grunn av programvare jeg bruker som spesifikt sier "ikke gjør det - da vil du ikke få full ytelse i programvaren". Så jeg har ganske enkelt holdt meg unna inntil videre. Dersom jeg nå kjøper en SLI bridge, vil det være mulig å slå av SLI via nVidia-kontrollpanelet når jeg ikke ønsker å bruke det - eller må bridgen fysisk nappes ut? Alle tre skjermer er koblet til det ene skjermkortet, om det har noe å si. Endret 17. februar 2015 av OlaHaldor Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 (endret) Du kan velge om du vil ha av/eller på SLI, ja. For en 4-5 år siden så måtte man restarter PCen, men det er nå unødvendig. Det er dog en bitteliten begrensning, og det er at noen få programmer (virker som det er programmer som tar i bruk maskinvareakselerasjon e.l) som må lukkes før du kan gjøre byttet. Da får du bare beskjed om å lukke de aktuelle. Endret 17. februar 2015 av Andrull Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 17. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2015 Takk! Da gir jeg det et forsøk og handler en bro. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Det stemmer, jeg må for eks avslutte spotify og chrome-nettleseren for å enable sli i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Takk! Da gir jeg det et forsøk og handler en bro. Så lenge du har et hovedkort som støtter SLI, bør du HA en bro. Verd å sjekke før du handler, i alle fall... Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 17. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2015 Joda, hovedkortet er i underkant av et år gammelt. Støtter SLI. Broen ligger nokså sikkert nedgravd i sammen med masse annet data-stasj i en flyttelasskasse hos foreldre/svigerforeldre. Å handle en til kr. 60,- er ingen stor sak. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Joda, hovedkortet er i underkant av et år gammelt. Støtter SLI. Broen ligger nokså sikkert nedgravd i sammen med masse annet data-stasj i en flyttelasskasse hos foreldre/svigerforeldre. Å handle en til kr. 60,- er ingen stor sak. Ring til digitalimpuls.no, så sender de nok en slibro i et brev for noen småpenger Fikk brevpost fra dem i dag med noen småting Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 18. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2015 Har bestilt og venter på brevposten fra Komplett Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 19. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2015 Da har SLI broen kommet. Dog noe skuffende enn så lenge.. Har koblet broen mellom skjermkortene, men ingen endring i SLI-delen av nVidia-panelet. Alt er grået ut. Tips ? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Sett PhysX til automatic Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 19. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2015 Det utgjorde ingen ting. Googlet enda litt til, og fant på et merkelig vis ut at jeg måtte stille noe i BIOS til å være "Windows 8 WHQL". Bye bye OSX... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå