Gå til innhold

"Limited Edition" Radeon 9800 XT fra ASUS

Anbefalte innlegg

Det kortet er SÅ pent... Skulle ønske jeg hadde en samlers økonomi:/

Hehe, droppa 9800Pro powercolor kort jeg (hadde tenkt å kjøpe), så jeg bestilte just ASUS Radeon 9800XT, noen som vet når jeg burde vente det i postkassa ?? :D

Grattis med nytt skjermkort da *grin*

Det er noen som har det ;)

Mente at det er noen som har cach ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er folk fattige, må jo kjøpe det beste da. Uansett pris

Har du penga så kjøp det

Så hvis folk er fattige må man kjøpe det beste uansett pris, og hvis du har penga (MERK: hvis folk er fattige) så kjøp det ? Hmmm............

Du har jo 500ghz, et 9800XT passer vel ved siden av ? Hehe :lol:

Var litt rar den der, men uansett, skjønner poenget. Har du pengene og vil gå for noe fett så like greit gå for top-notch.

Brune-ha : skjønner nå ;)

Lenke til kommentar
Asus 9800XT er jo digg, men noen som vet når jeg burde vente det i postkassa eller?

Noe usikkert, men jeg skal i følge importøren få mitt i slutten av denne uken.

Er dette ASUS kortet ?

Har sett forskjellige lanseringsdatoer på forskjellige merker... Er du ikke fornøyd med ditt nå, har ikke du 9800Pro ? :shrug:

Lenke til kommentar
Asus 9800XT er jo digg, men noen som vet når jeg burde vente det i postkassa eller?

Noe usikkert, men jeg skal i følge importøren få mitt i slutten av denne uken.

Er dette ASUS kortet ?

Har sett forskjellige lanseringsdatoer på forskjellige merker... Er du ikke fornøyd med ditt nå, har ikke du 9800Pro ? :shrug:

Nei, ikke Asus, Connect 3D. Trodde det skulle være cirka samme dato på de forskjellige kortene. Joda, er kjempefornøyd med mitt 9800Pro, men jeg fikk en god deal på XT, så da selger jeg heller 9800Pro'et. :)

Lenke til kommentar
Det kortet er SÅ pent... Skulle ønske jeg hadde en samlers økonomi:/

Hehe, droppa 9800Pro powercolor kort jeg (hadde tenkt å kjøpe), så jeg bestilte just ASUS Radeon 9800XT, noen som vet når jeg burde vente det i postkassa ?? :D

Grattis med nytt skjermkort da *grin*

Det er noen som har det ;)

Næææ, noen som har fått sitt ASUS 9800XT :wow::wow::wow: :!:

Når er "offisiell" release-date på kortet da ? Når jeg får det skal jeg sette opp en side der jeg klokker systemet mitt (minne, CPU, skjermkort) og dytte det så mye så mulig med forskjellige kjøleløsninger og sette opp noen benchmarks såklart. :)

Trur du missoppfattet utrykket "noen som har det" der.

Lenke til kommentar
Er folk fattige, må jo kjøpe det beste da. Uansett pris

Har du penga så kjøp det

Så hvis folk er fattige må man kjøpe det beste uansett pris, og hvis du har penga (MERK: hvis folk er fattige) så kjøp det ? Hmmm............

Du har jo 500ghz, et 9800XT passer vel ved siden av ? Hehe :lol:

Var litt rar den der, men uansett, skjønner poenget. Har du pengene og vil gå for noe fett så like greit gå for top-notch.

Brune-ha : skjønner nå ;)

Nei jeg gjorde ikke det ;)

Lenke til kommentar

Kjenner en som nettopp kjøpte en PC for 80 000Kr :roll::wow:

Tror det var flatskjerm (LCD) for 30 000 spenn :ide:,

Det var vel med Radeon 9800Pro, merkelig at han ikke ventet på AMD 64 og Radeon 9800XT. :p: Tipper på at du får samme PC med litt færre HDer og litt mer normal skjerm for rundt 10-15 000 :lol:, selv om den er bare 2-3 mnder gammel.

Kaller det bortkastet penger jeg ;), er ikke litt missunnelig en gang :lol:

Lenke til kommentar

Det var vel med Radeon 9800Pro, merkelig at han ikke ventet på AMD 64 og Radeon 9800XT. :p: Tipper på at du får samme PC med litt færre HDer og litt mer normal skjerm for rundt 10-15 000 :lol:, selv om den er bare 2-3 mnder gammel.

Kaller det bortkastet penger jeg ;), er ikke litt missunnelig en gang :lol:

:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Lenke til kommentar

Kaller det bortkastet penger jeg

Nåja, husk det er snakk om prioitering. Noen kjøper merse mens noen kjøper lada :lol:

Noen kjøper også plasmaskjermer til 30-100tusen, skjønner du poenget mitt.

Lenke til kommentar

Det og samle på skjermkort må da vere en aldeles dyr hobby, hvertfall hvis man skal drive stort. Men må inrømme at å ha en limited edition fra hver produsent ståene på hylla hjemme frister litt, bare synd at jeg da må prioritere vekk så mye annen luksus(slik som mat, drikke, klær, strøm, bil, hus og datamaskiner) :-)

Lenke til kommentar
det jeg ikke skjønner, hva i H%!"¤# gjør den 7 i 1 kortleseren der ? hva har den med skjermkort overhodet å gjøre ? Det er som å kjøpe en bil, så får du med en hagespade, kjekt å ha, men du trenger det sikkert ikke.. ;P

Hehe, det du ikke tenker på, hva om det kommer en tyv? da kan du bruke spada også vettu ;):lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...