Tfosheim Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 "Limited Edition" Radeon 9800 XT fra ASUS ASUS markerer sin ankomst i ATI-leiren med en påkostet "limited edition" Radeon 9800 XT-pakke, som kun skal produseres i 2000 eksemplarer. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Sukk, hadde den ikke kostet for mye hadde jeg faktisk vurdert den. Hvis den i det hele tatt kommer til Norge? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Det kortet er SÅ pent... Skulle ønske jeg hadde en samlers økonomi:/ Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Skjønner ikke helt hva som er vits med "limited edition" for det tar jo ikke så helt lange tiden før kortet er "utdatert" og erstattet med et nytt og bedre kort uansett : Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Det kortet er SÅ pent... Skulle ønske jeg hadde en samlers økonomi:/ Hehe, droppa 9800Pro powercolor kort jeg (hadde tenkt å kjøpe), så jeg bestilte just ASUS Radeon 9800XT, noen som vet når jeg burde vente det i postkassa ?? Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 hvorfor i he***te kjøpte du XT ? Dt koster jo så mye mer for liten ytelseforskjell.. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Dessuten kan nesten samtlige 9800 pro kort klokkes opp til XT nivå. Lenke til kommentar
Sandman2k Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 hvorfor i he***te kjøpte du XT ? Dt koster jo så mye mer for liten ytelseforskjell.. ja men det er en liten ting som heter stil, mmmmm me likes the ASUS 9800XT *grin* Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 (endret) hvorfor i he***te kjøpte du XT ? Dt koster jo så mye mer for liten ytelseforskjell.. ja men det er en liten ting som heter stil, mmmmm me likes the ASUS 9800XT *grin* Trodde jeg var den eneste som fattet det Desutten er XT enda mer klokkbart en det er, så det kan klokkes enda høyere. R360 er jo mer stabilt såklart enn forgjengeren og kortet ser J*VLIG forbanna vakkert ut EDIT : Glemte å si at 256MB med ram dekker mitt hardcore behov til 3dsmax6 og Maya EDITEDIT: Hehe, glemte å si at HL2 er jo en liten bonus også Endret 3. november 2003 av VeXx Lenke til kommentar
F4en Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Det er folk som faktisk gidder å betale masse penger for marginal ytelsesforskjell og temperaturmåler... Ikke no galt med det hvis du har råd... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Har man IC7-MAX3 og P4EE, så er det ingenting som passer bedre enn et limited edition 9800XT. Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 ja hvis man er en samler med rompe som det gror penger ut av så løp å kjøp, andre med litt fornuft: ikke kjøp det dyreste å beste, da ender man opp med et dårlig forhold mellom pris/ytelse.. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Ååååh så glad jeg blir når folk snakker sånn Jeg har just bestilt IC7-MAX3 og P4 3ghzC Geil Golden Dragon 512 PC4000 ram og Radeon 9800XT er jo helt perfekt da Hadde seffers kjøpt P4EE hadde de pressa den nedi 4000kr, men forløpig blir den for dyr.. Uff, glemte selvsagt temperaturmåleren! Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 VeXx is made of $$££€€! PÆNG! som vi si i trondheim! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 VeXx is made of $$££??! PÆNG! som vi si i trondheim! I wish Nei men seriøst, har ikke oppgradert maskin siden begynnelsen av i fjor og nå har jeg just fått en hau med penger av foreldre/besteforeldre siden jeg begynte på Noroff Snill familie kan du si, ihvertfall når jeg har betalt 80.000kr for skolen.. heh Må jo få lov å bruke pengene på noe jeg har lyst på så Asus 9800XT er jo digg, men noen som vet når jeg burde vente det i postkassa eller? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 siden begynnelsen av i fjor er det lenge det? (for deg) jeg antar at de 2000 samlerne ikke kommer til å bruke disse korta, der er jo bare JvL dyr pynt. , sett fra min side så får jeg en lavere pris på produkta når folk i stinn kjøper det dyre. Så keep it going..... (selv om jeg tross dette ikke har råd til et slikt kort før om 2 år da....) Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 siden begynnelsen av i fjor er det lenge det? (for deg) jeg antar at de 2000 samlerne ikke kommer til å bruke disse korta, der er jo bare JvL dyr pynt. , sett fra min side så får jeg en lavere pris på produkta når folk i stinn kjøper det dyre. Så keep it going..... (selv om jeg tross dette ikke har råd til et slikt kort før om 2 år da....) w00t, mener du dette ?? seriøst ?? NESTEN to år siden er jo en stund siden altså, alle vet (burde vite) hvordan datamarkedet virker i dag. PCen min funker fint i dag også, men nå tar jeg liksom.. neste steg Selvsagt bruker samlerene de kortene, ingen kjøper et XT kort for å se på det fysisk såklart Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Det kortet er SÅ pent... Skulle ønske jeg hadde en samlers økonomi:/ Hehe, droppa 9800Pro powercolor kort jeg (hadde tenkt å kjøpe), så jeg bestilte just ASUS Radeon 9800XT, noen som vet når jeg burde vente det i postkassa ?? Grattis med nytt skjermkort da *grin* Det er noen som har det Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Det kortet er SÅ pent... Skulle ønske jeg hadde en samlers økonomi:/ Hehe, droppa 9800Pro powercolor kort jeg (hadde tenkt å kjøpe), så jeg bestilte just ASUS Radeon 9800XT, noen som vet når jeg burde vente det i postkassa ?? Grattis med nytt skjermkort da *grin* Det er noen som har det Næææ, noen som har fått sitt ASUS 9800XT :!: Når er "offisiell" release-date på kortet da ? Når jeg får det skal jeg sette opp en side der jeg klokker systemet mitt (minne, CPU, skjermkort) og dytte det så mye så mulig med forskjellige kjøleløsninger og sette opp noen benchmarks såklart. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Forstår ikke hele poenget med limited edition, pga første generasjons kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå