møø Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 (endret) hei, jeg er veldig glad i å lage filmer og videoer, og har brukt imovie på mac. Jeg vil nå legge meg et nivå høyere ved å lage litt mer kompliserte og bedre videoer, med litt animasjon og sånne ting. jeg har søkt mye runt men finner ikke ut av hva slags program jeg skal gå for, og trenger derfor deres hjelp:) disse programene koster jo en del penger, og det er dummt å velge feil... hva er best? Endret 17. februar 2015 av Amanda-_- Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 hva er best? Adobe creativ cloud er nok det som er best på flere områder, både softvare, opplæring, blogger og gode floraer gjør den til en komplett redigeringspakke. Og du kan bruke dette over alt og på omtrent alle typer plattformer så som telefon, nettbrett og datamaskin og koster fra 93.- pr. måned "abonnement". Lenke til kommentar
se# Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 hva er best? Det finnes mye å velge i i mange priskasser. Adobe Premiere Pro og Apple Final Cut Pro er to av de mest utbredte for avansert bruk. Adobe har også et enklere program Premiere Elements som kanskje er tilstrekkelig for ditt bruk? Er penger ingen hindring er Adobe Premiere Pro et sikkert valg, men det koster en god del pr måned og er beregnet for proff bruk, dvs masse funksjonalitet, men ikke det enkleste programmet å komme inn i. Adobes programmer fungerer også likt på både PC og Mac mens Final Cut kun er for Mac. Lenke til kommentar
Bringisen Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Stjeler litt denne tråden. Jeg har lest at Apple Final Cut Pro kan stabilisere filmene nesten som en bildestabilisator. Ser at programmet bare kan nedlastes og koster ca 2000,- Er det noen som vet om andre videoredigeringsprogram som også ha denne funksjonen? Lenke til kommentar
johome Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Endret 25. februar 2015 av johome 1 Lenke til kommentar
datsnot Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Hei! Skal lage en film i ett skoleprosjekt, og trenger da ett videoredigeringsprogam, som helst er gratis. Noen som har noen gode tips? Vil evt. gopro sitt software funke til å redigere med? (skal filme med gopro) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå