Gå til innhold

Bytter fra AMD til Nvidia GPU ( Drivere som skal fjernes osv? )

Anbefalte innlegg

for første gang på årevis så har jeg tatt til vettet og kjøpt meg Nvidia kort men har kjørt maskinen med AMD kort lenge. Har dere noen tips til hva som må fjernes av drivere fra AMD osv før jeg setter inn og instalerer drivere til mitt nye Nvidia kort ? windows 7

kan jeg beholde AMD gaming evolved ? ( Raptr ) Selv om jeg har Nvidia 970 kort ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for første gang på årevis så har jeg tatt til vettet og kjøpt meg Nvidia kort men har kjørt maskinen med AMD kort lenge. Har dere noen tips til hva som må fjernes av drivere fra AMD osv før jeg setter inn og instalerer drivere til mitt nye Nvidia kort ? windows 7

kan jeg beholde AMD gaming evolved ? ( Raptr ) Selv om jeg har Nvidia 970 kort ?

Lite her som tyder på at du har tatt til vettet.

Lenke til kommentar

Ja AMD gaming evolved ( Raptr) er kun et program ikke driver.

Men vil si det er crap, og nvidia bruker NVIDIA GeForce Experience App som er langt bedre etter min erfaring.

Ellers er det lurt du fjerner resten AMD driverne, så ikke du får problemer i spill eller windows oppstart.

Lenke til kommentar

Lite her som tyder på at du har tatt til vettet.

Takk for god tilbakemelding men grunnen til at jeg spør er fordi det i noen tilfeller finnes andre ting en drivere som må fjernes. Og som sagt så har jeg ikke bytta skjermkort fra amd til nvidia før så jeg vet ikke om det finnes noen filer,programmer utenom driverne osv som skal vekk, ;)

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Ja AMD gaming evolved ( Raptr) er kun et program ikke driver.

Men vil si det er crap, og nvidia bruker NVIDIA GeForce Experience App som er langt bedre etter min erfaring.

Ellers er det lurt du fjerner resten AMD driverne, så ikke du får problemer i spill eller windows oppstart.

Som sagt ny bruker av nvidia kort, har nå lastet ned geforce experience, Men har MSI noen egene drivere jeg også burde laste ned ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...