Tullballj Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Jeg har en eldre varebil. Når jeg skal lade noe i sigarett tenneren lyser laderen men det kommer ikke strøm. Jeg har forsøkt med ulike ladere og ulike ting men det lader ikke. Hva kan være galt? Hva kan jeg gjøre? Trenger uttak til GPS og Mobillader. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 er vel mulig at sikringen er gåen, vil tro at lyset går på instrumentbelysningen og ikke tennersikringen 2 Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Hvis det lyser i laderen du setter i sigarett-tenneren, virker sigarett-tenneren som den skal. Da er det laderne du prøver som ikke virker. Dette er hvis du med "lyser laderen" mener at det lyser i den pluggen du setter i sigarett-tenneren og ikke at det lyser i/rundt sigarett-tenneren. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 17. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2015 Det lyser i den jeg sitter i tenneren men det lader ikke. Jeg har brukt ulike ladere og får ikke ladet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå