Gå til innhold

"Funker" Mobiler fra Tyskland i Norge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting med mobiler i Tyskland hvis du skal kjøpe i en vanlig mobilbutikk, er at det står den tyske operatørens navn stemplet permanent på telefonen. F. eks E700 står det T-mobile på flippen, og den ellers blå hurtigknappen for Internett, er byttet ut med en rød T-mobile knapp. Hvis ikke det gjør så mye, så kan du fint bruke dem i Norge. Og det er heller ikke alle mobiler som har denne "stemplingen", men de fleste har det. Hvordan det er med garanti, er jeg litt usikker på. Spurte en gang en fyr i en tysk mobilbutikk om det, og han påstod garantien kun gjaldt i Tyskland. Jeg har mine tvil på akkurat det, men er det noe som vet dette for sikkert?

Lenke til kommentar

Kjøper alltid mobiler i utland. Uke siden, kjøpt tax-free på flyplass I Brussel. Tidligere - i Finland.

Skal du kjøpe NOKIA, da de har IKKE NORSK i som standard. Store butikker kan reprogrammere på stedet - gratis. I NORGE man krever ca 400,- for dette (skal være gratis, men...)

Ellers, dette mye å velge i Tyskland, mobiler som aldri kommer til lands... :grine:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...