Arodem Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Sony har forlatt varemerket.Er The Last Guardian helt dødt nå? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Dette koker ned til rene spekulasjoner. Det eneste som er sikkert er at Sony burde i mye større grad kommunisere hva de driver med til omverdenen, fremfor at media er først ute og de kommer haltende etter først når det blir nødvendig å avkrefte spekulasjoner som skader selskapets omdømme. Jeg krysser fingrene for at Last Guardian fortsett er under arbeid, om enn under en annen tittel. Det er nettopp denne typen titler nåværende generasjon trenger, i en tid der det kan virke som at det lages flere remakes enn nye spill. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Sony har ikke peiling på spill-utvikling, så dette er ikke en overraskelse for min del, bare se på Planetside2 og H1z1 eller hva det het. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Sony har ikke peiling på spill-utvikling Hehe Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Sony har ikke peiling på spill-utvikling, så dette er ikke en overraskelse for min del, bare se på Planetside2 og H1z1 eller hva det het. Det er Sony Online Entertainment. Et annet selskap. Som forøvrig nå har blitt solgt og heter noe annet. Sony Computer Entertainment derimot skapte Playstation som er den hotteste konsoll-merkevaren noensinne. 2 Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Sony har ikke peiling på spill-utvikling, så dette er ikke en overraskelse for min del, bare se på Planetside2 og H1z1 eller hva det het. Hehe, har vel noe med at det er de som har solgt flest konsoller å gjøre. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Håper det kommer en dokumentar rundt hele opplegget her, for et sirkus det må ha vært og er med tanke på utviklingen. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Noe sier meg at Sony ikke er ivrige etter å invitere inn journalister for å se på skittentøyet deres. Lenke til kommentar
SmileyT Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Kriterier for at jeg skal si meg fornøyd. Det må være bra. Ha nok av dybde. Ha iallfall litt egen identitet/være originalt på en eller annen måte. Jeg kan runde det før jeg dør. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Di som har sansen for å vise fram skittentøyet sitt er i utgangspunktet rimelig spesielle. Elles har eg tru på at Sony kjem med the last guardian. Håper i det lengste at spillet er ein perfeksjon av stilarten fra ico og colossus, samt at spillet satser på gameplay, er SP og drar ei historie av episke dimensjoner ut av Ueda-hatten. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Sony har bekreftet at spillet fortsatt er under utvikling. Lenke til kommentar
Ventilator Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Sony har ikke peiling på spill-utvikling, så dette er ikke en overraskelse for min del, bare se på Planetside2 og H1z1 eller hva det het. Hehe, har vel noe med at det er de som har solgt flest konsoller å gjøre. Nå er det Nintendo som har solgt mest konsoller. De har totalt solgt nærmere 1 milliard konsoller siden starten. Lenke til kommentar
Ventilator Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Skal dette spillet med PS2 grafikk ut på PS4? Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 19. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2015 Sony har bekreftet at spillet fortsatt er under utvikling. Jepp. Jeg oppdaterte saken samme dag. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Skal dette spillet med PS2 grafikk ut på PS4? Det er jo problemet med å ha så lang utviklingstid; før man er ferdig er det arbeidet man gjorde i begynnelsen utdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå