Gjest member-296438 Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Muslim Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Pjoffh! Nå ble jeg letta! Jeg sitter her og lurer litt på hvor mye av bildene dine som er tilfeldigheter og hvor mye som er gjennomtenkt.. Knipser du i vilden sky og går hjem og ser om du har fanget noe tøft? Det virker liksom så tilfeldig, men det er slett ikke sikkert det er det. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Pjoffh! Nå ble jeg letta! Jeg sitter her og lurer litt på hvor mye av bildene dine som er tilfeldigheter og hvor mye som er gjennomtenkt.. Knipser du i vilden sky og går hjem og ser om du har fanget noe tøft? Det virker liksom så tilfeldig, men det er slett ikke sikkert det er det. Ja, du kan lure:-) Noen ganger går jeg ut med et mål/prosjekt i tankene. Andre ganger går jeg ut, tar øynene og kamera med meg, og går på leit. Ser etter noe som kan bli noe, en historie, en form eller noe med farger. Prøver og mene noe eller vise noe med bildene. Så rart den enn høres ut, så knipser jeg sjelden eller aldri tilfeldig. Prøver og få ut noe av det som surrer i toppen. En del ganger går jeg for et prosjekt, men så får jeg det ikke til. Da lar jeg det hvile, og så tar jeg det frem ved en senere anledning. Noen ganger bare "plumper" jeg opp i noe og det er noe av det gøyeste. Går av og til rundt i byen og bare ser på folk og omgivelsene, tenker mine tanker, og prøver og fange det jeg tenker. Slik som dette bildet:-) Prøver og ikke binde meg opp til bare en form/stil, men noen ting er selvfølgelig gøyere enn andre. Noe ting får jeg bare ikke grepet på, som f.eks. landskap og portretter, men prøver og lære meg det. Veldig nyttig å se på andres bilder som her på Akam og andre lignende nettsteder. Synes mange er veldig flinke, selv om det ikke er helt min stil. Alltid hyggelig med tilbakemeldinger og artig med litt friske kommentarer, som du er en god eksponent for. Så det er bare sånn jeg er......take it or leave it:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Pjoffh! Nå ble jeg letta! Jeg sitter her og lurer litt på hvor mye av bildene dine som er tilfeldigheter og hvor mye som er gjennomtenkt.. Knipser du i vilden sky og går hjem og ser om du har fanget noe tøft? Det virker liksom så tilfeldig, men det er slett ikke sikkert det er det. Ja, du kan lure:-)Noen ganger går jeg ut med et mål/prosjekt i tankene. Andre ganger går jeg ut, tar øynene og kamera med meg, og går på leit. Ser etter noe som kan bli noe, en historie, en form eller noe med farger. Prøver og mene noe eller vise noe med bildene. Så rart den enn høres ut, så knipser jeg sjelden eller aldri tilfeldig. Prøver og få ut noe av det som surrer i toppen. En del ganger går jeg for et prosjekt, men så får jeg det ikke til. Da lar jeg det hvile, og så tar jeg det frem ved en senere anledning. Noen ganger bare "plumper" jeg opp i noe og det er noe av det gøyeste. Går av og til rundt i byen og bare ser på folk og omgivelsene, tenker mine tanker, og prøver og fange det jeg tenker. Slik som dette bildet:-) Prøver og ikke binde meg opp til bare en form/stil, men noen ting er selvfølgelig gøyere enn andre. Noe ting får jeg bare ikke grepet på, som f.eks. landskap og portretter, men prøver og lære meg det. Veldig nyttig å se på andres bilder som her på Akam og andre lignende nettsteder. Synes mange er veldig flinke, selv om det ikke er helt min stil. Alltid hyggelig med tilbakemeldinger og artig med litt friske kommentarer, som du er en god eksponent for. Så det er bare sånn jeg er......take it or leave it:-) I take it! Portretter er jeg enig med deg er vanskelig, kanskje mye fordi jeg er litt sky og sjenert (tro det eller ei..) Men landskap er da for f.. det enkleste!?! Og er ening med deg at det er lett å bli inspirert av andre her inne. Jeg er på Instagram også, men det blir noe heeeelt annet. Der er det bare dulling og dilling og mye dårlige bilder.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg