Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

One night stand ble til mange fler, hva skjer nå?

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske aktiv student der jeg er ofte ute på de aktivitetene som arrangeres. Det vil si at jeg som oftes er ute på festligheter hver onsdag, fredag og lørdag.

For rundt en måned siden var jeg ute en kveld med veninna mi. Det var en kjempe kjekk kveld der vi ente med å tilbringe festen sammen med en guttegjeng som går på samme skole som oss. Jeg kan ikke si jeg kjente de så godt men de var bekjente og jeg hadde vekslet en del ord med de før. Veninna mi derimot var en god bekjent med han ene gutten, de kommer fra samme hjemsted. Er ikke helt sikker på hvordan det skjedde men det ente med at jeg ble sittende å prate med han resten av kvelden og før jeg viste ordet av det ble jeg med han hjem. Sexen var bra og det var ingen klein stemning dagen derpå. Han kjørte meg hjem, kyssa meg og sa, vi ses. Etter dette tenkte jeg at det kun var en en gangs greie.

Det er nå blitt til at jeg er med han hjem hver gang vi er ute. Han har også lagt meg til på Facebook. Fikk melding av han en kveld, der jeg hadde gått hjem tidlig. Da skrev han at han ikke hadde invitert med meg hjem den kvelden fordi han så jeg måtte følge veninna mi hjem,

Fordi hun var så full, dette stemte, og så sa han at vi måtte ta det igjen. Nå har jeg sovet hos hn så mange ganger at jeg har fått min egen tannkost! Hva i allverden betyr det? I tillegg ligger vi å koser og snakker om alt mulig både om morningen og på natten. Nå sist fest vi var på kyssa han meg forann vennene sine.

Ja jeg blir ganske stressa av denne situasjonen fordi jeg har selvfølgelig klart å få litt følelser for denne personen. Noe jeg overhode ikke var interessert i!!

Er det noen som har vært i en slik situasjon? Betyr dette kun at vi er venner som har sex eller kan det bety noe mer? I såfall har jeg sjans?

Anonymous poster hash: f17f2...215

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tilbringer dere kun tid sammen i fylla/i forbindelse med fest?

Hvis ja: inviter til å finn på noe en ukedag dere ikke drikker

Hvis nei: høres ut som det kan være noe i det ja.

Hva vil du? vil du ha forhold hvis han vil det? hvis ja, inviter på noe utenom fylla, hvis nei, fortsett med å bare møtes på fylla....

og sist med ikke minst: snakk sammen :p

Lenke til kommentar

Hva er så farlig med å få følelser for noen? I det kalde hook-up-i-helgene-samfunnet vi lever i burde man av og til faktisk prøve å gå serious med noen. Vi lever i et katalog-date-samfunn hvor ting blir kaldere og kaldere. Hvorfor ikke prøve noe nytt?

Tørr å lev litt ærlig og se hva som skjer med denne fyren. Du har allerede delt kroppsvesker og det som verre er, hvorfor ikke prøve å se om fyren kan være noe du kan satse på?

Endret av Krokanrull
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det enkle er alltid det beste: Om du lurer på hva som skjer, spør.

Før du spør kan det være greit å ha tenkt over hva du selv vil, som tross alt burde være det viktigste her. Når du vet hva du selv ønsker skal skje kan du mye lettere lede en samtale dit, og dersom begge er enige om hva dette forholdet skal og ikke skal være, så vil det kunne fungere så lenge dere ønsker. Men om dere ønsker ulike ting og fortsetter å treffe hverandre uten å avklare dette, så kan det raskt ende negativt.

Å gjøre god forventningsmestring med menneskene man har i livet sitt, spesielt i intime forhold, er det beste man kan gjøre for å ha gode forhold på akkurat de premissene en selv ønsker, enten det er eksklusivt, seriøst og langvarig, eller åpent, avslappet og midlertidig :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noe jeg overhode ikke var interessert i!!

Selvfølgelig kan det være skremmende å få følelser, men her høres det nesten ut som fyren er helt uaktuell å bli kjæreste med. Du endte opp med å snakke med ham uten å ville det, og har nå fått følelser for ham uten å ville det. Var det noen spesiell grunn til at du egentlig ikke ville snakke med ham så lenge, og få følelser for ham?

Virker nesten slik.. Eller kanskje du bare skriver det for å virke kul.

Hva om du seinere får spørsmål om å si litt om hvordan dere møttes, og du bare kan si; "Har ikke peiling, jeg skjønner ikke hva som skjedde den gangen, vi bare endte opp slik, og nå sitter han jammen i stolen der borte ennå"...

Dere må bli kjent, og finne ut om dere har noe felles.

Endret av Frankline
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noe jeg overhode ikke var interessert i!!

Selvfølgelig kan det være skremmende å få følelser, men her høres det nesten ut som fyren er helt uaktuell å bli kjæreste med. Du endte opp med å snakke med ham uten å ville det, og har nå fått følelser for ham uten å ville det. Var det noen spesiell grunn til at du egentlig ikke ville snakke med ham så lenge, og få følelser for ham?

Virker nesten slik.. Eller kanskje du bare skriver det for å virke kul.

Om jeg skrev dette for å virke kul?

Med dette mente jeg at jeg ikke var interessert i å få følelser for fyren, hadde bare planer om å ha en one night stand. Vet jo at regel nr 1 med one night stand er å ikke tro at det kan bli noe mer.

Jeg syns fyren er kjempe og kunne absolutt sett for meg han som en potensiell kjæreste , men det jeg er usikker på er om det kan bli noe av, fordi han sikkert kun er keen på sex og ikke noe mer.

Han er det man kan kalle populær bland gutta i studentmiljøet og kunne nok fått hvem han ville. Dette er en av grunnene til at jeg kun tror han vil ha sex. Men så vidt jeg vet er det ingen andre enn meg i bildet, og han virker ikke som en av de som tar med seg hjem hvem som helst heller.

Lenke til kommentar

Nå har jeg sovet hos hn så mange ganger at jeg har fått min egen tannkost! Hva i allverden betyr det?

Kanskje han synes du har dårlig ånde.

Er det noen som har vært i en slik situasjon?

Nei, du er nok den eneste.

Betyr dette kun at vi er venner som har sex eller kan det bety noe mer? I såfall har jeg sjans?

Det kan bety noe mer, ja. Det er imidlertid veldig vanskelig for oss å si. Du bør avklare det med ham.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Nå har jeg sovet hos hn så mange ganger at jeg har fått min egen tannkost! Hva i allverden betyr det?

Trenger ikke bety noe annet enn et "diskret" hint om at han ikke liker ånden din, og at han da vil du skal pusse tenna når du er hos han.

Lenke til kommentar

Trenger ikke bety noe annet enn et "diskret" hint om at han ikke liker ånden din, og at han da vil du skal pusse tenna når du er hos han.

Eller bare at hun er der så mye at det er naturlig å ha tannbørste og kanskje et klesskift eller to liggende? Lettere med spontanbesøk da, enn om man må dra med seg slikt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Jeg syns fyren er kjempe og kunne absolutt sett for meg han som en potensiell kjæreste , men det jeg er usikker på er om det kan bli noe av, fordi han sikkert kun er keen på sex og ikke noe mer.

Det er ingenting som ødelegger så mange potensielle (og eksisterende) forhold som antakelser. Antakelser leder til misforståelser, og misforståelser leder til at man beveger seg i ulik retning.

Om du ikke VET hva han tenker og vil, så er det ingenting som vil hjelpe deg mer med å finne ut av hva alt dette betyr enn å spørre han om det. Det hjelper fint lite i lengden å spørre en gjeng mer eller mindre anonyme fremmede på nett som alle sitter med sine spesifikke tolkninger, opplevelser og meninger. Det er kun du og han som vet hva dere to føler og ønsker :)

Lenke til kommentar

Hvis det er slik at jeg har så jævla dårlig ånde at han har kjøpt en tannbørste til meg, så tror ikke jeg at jeg skal gå noe videre med dette. Det blir rett og slett flaut.

Men det skal sies at vi pusser tennene sammen før vi legger oss. Er ikke slik at det er kun jeg som går ut å pusser... Og det er han som vil ha med meg hjem. (altså begge vil men han som tar initiativet) hadde jeg hatt en helt forferdelig ånde hadde jeg vel ikke vært så deilig å hoppe til sengs med..

Lenke til kommentar

Det er ingenting som ødelegger så mange potensielle (og eksisterende) forhold som antakelser. Antakelser leder til misforståelser, og misforståelser leder til at man beveger seg i ulik retning.

Om du ikke VET hva han tenker og vil, så er det ingenting som vil hjelpe deg mer med å finne ut av hva alt dette betyr enn å spørre han om det. Det hjelper fint lite i lengden å spørre en gjeng mer eller mindre anonyme fremmede på nett som alle sitter med sine spesifikke tolkninger, opplevelser og meninger. Det er kun du og han som vet hva dere to føler og ønsker :)

Ja jeg vet at jeg kanskje bare burde snakke med han om hva som skjer med oss. Men er så typisk at jeg blir avvist og er ikke så kjekt med tanke på at vi er så og si i samme vennekrets. Og jeg kommer til å møte på han både på skolen og når jeg er ute på byen.

Tror jeg heller bare lar det være som det er og se hvordan det utvikler seg. Så får jeg håpe at jeg klarer og styre følelsene mine. Bedre å ha det slik som det er nå enn at jeg blir avvist og det er helt over mellom oss.

Lenke til kommentar

Ja jeg vet at jeg kanskje bare burde snakke med han om hva som skjer med oss. Men er så typisk at jeg blir avvist og er ikke så kjekt med tanke på at vi er så og si i samme vennekrets. Og jeg kommer til å møte på han både på skolen og når jeg er ute på byen.

Tror jeg heller bare lar det være som det er og se hvordan det utvikler seg. Så får jeg håpe at jeg klarer og styre følelsene mine. Bedre å ha det slik som det er nå enn at jeg blir avvist og det er helt over mellom oss.

hvordan skal du noen gang finne noen hvis du ikke våger å ta steget? du må jo prøve! å bli avvist er en del av livet! den som intet våger, intet vinner! og det er helt sant! jeg vedder på at han har følelser for deg også!

Lenke til kommentar

hadde jeg hatt en helt forferdelig ånde hadde jeg vel ikke vært så deilig å hoppe til sengs med..

Du undervurderer menns evne til å ignorere alt annet når vi skal reprodusere.

Man må ta steget hvis man vil ha noe. Ting skjer ikke av seg selv.

Det er nettopp nå du står i fare for å bli avvist. Siden dere ikke har avklart noe, kan han når som helst med god samvittighet hoppe i halmen med ei annen jente. Ved ikke å gjøre noe, lar du ham bruke deg som han vil uten forpliktelser.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...