Gå til innhold

Canon EOS 300D


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Men ser at det ikke er lcd skjerm får å se bildene man har tatt, er ikke det et kjempe minus?

Det er jo litt av greia til digital kameranene mener da jeg.

Vurderer å bytte mitt G3 til speilrefleks, og 300d Ville vært perfekt om det hadde hatt lsd skjerm :( 10D har jo men... er dyrt..

Kan man regne med at det kommer ny versjon som har det kansje?

Lenke til kommentar

hmm, lurer litt på om Magfa roter litt her... har selv en EOS 300D MED lcd skjerm, funker greit den, til å se på bildene man har tatt... man må jo bruke søkeren til å komponere bildene, men de kan sees på den 1,8" lcd skjermen man har bak på kamera (som på 10D)

 

Når dette er sagt er jeg ikke helt fornøyd med selve skjermen, synes man ser litt dårligere på den enn på G5'en jeg hadde før

Lenke til kommentar

Selv ga jeg opp å vente på at de skal få 300D Kit på nettet.

Dro til byen og kjøpte det i en fotoforretning for 11.900,-, da jeg følte at jeg MÅTTE ha det før jul :thumbup:

 

Wow, dette var saker. Autofokusen er lynrask og shutterlag.....ja, hva var nå det igjen?........ ;)

Når jeg bare får tilsendt Sigma 70-300mm skal det bli skikkelig moro :w00t:

Lenke til kommentar
Selv ga jeg opp å vente på at de skal få 300D Kit på nettet.

Dro til byen og kjøpte det i en fotoforretning for 11.900,-, da jeg følte at jeg MÅTTE ha det før jul  :thumbup:

 

Wow, dette var saker. Autofokusen er lynrask og shutterlag.....ja, hva var nå det igjen?........ ;)

Når jeg bare får tilsendt Sigma 70-300mm skal det bli skikkelig moro :w00t:

 

HYSJ!!!! :)

 

 

aaaaarghhh... jeg må pent vente, urk :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...