indahla Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Jeg har hatt 2 iPad'er, en til hver av kidsa. Jeg har vært innlogget med min konto på begge og kjøpt apps via den kontoen. Nå har jeg fått meg en egen iPad Mini og ønsker ikke at kidsa lengre skal bruke min konto på "sine" iPads. Hvordan kan jeg opprette egne kontoer på de to gamle iPad'ene og beholde noen av appene jeg har kjøpt med min konto? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Du kan ikke flytte apper og andre ting du har kjøpt fra én konto til en annen. Det du kan gjøre er å logge inn med den gamle kontoen din og laste ned appene du har kjøpt, og deretter logge inn med den nye. Eventuelt bare opprette nye kontoer til barna dine og bruke den opprinnelige kontoen selv. Du kan opprette nye Apple ID-er (kontoer) på denne siden. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Trenger ikke det, Hvis de har egne kontoer så kan de laste ned hans med familiedeling. Og som "overhode" kan han sette det opp slik som at han godkjenne kjøp på sin padde https://www.apple.com/ios/whats-new/family-sharing/ 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Ah, dumme meg som glemte familiedeling. Takk for et godt tips! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå