Gå til innhold

Ski-VM 2015, Falun

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PETTER!!!

Gikk strålende med Benbjos favoritter, Kriukov og Doris forresten... :rofl::rofl::rofl::rofl:

Vi skal bare takke Benbjo! Han evige bomskudd gir alltid bra resultater til å Norge!!

Jeg sa aldri noe om russeren. Dere finner på ting igjen.

At polakken skulle faile så hardt etter å ha dominert i hele dag var mildt sagt en overraskelse

Lenke til kommentar

PETTER!!!

Gikk strålende med Benbjos favoritter, Kriukov og Doris forresten... :rofl::rofl::rofl::rofl:

Vi skal bare takke Benbjo! Han evige bomskudd gir alltid bra resultater til å Norge!!

At polakken skulle faile så hardt etter å ha dominert i hele dag var mildt sagt en overraskelse

Nei. Overhodet ikke overraskende. Hun brant av alt for nye krefter i prologen og kvarten.

Og du lot deg lure igjen....

Hvem vant gull i dag? Jo, to stk.... Begge to hadde ifølge deg, skuffende prologer.

Tar du poenget?

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

PETTER!!!

Nei. Overhodet ikke overraskende. Hun brant av alt for nye krefter i prologen og kvarten.

Og du lot deg lure igjen....

Hvem vant gull i dag? Jo, to stk.... Begge to hadde ifølge deg, skuffende prologer.

Tar du poenget?

Altså, jeg sa aldri at de norske ikke hadde mulighet på å vinne.

At de kan vinne og ha skuffende prologer kan være sant samtidig.

Jeg avskrev ingen. Sa bare at polakken var favoritt i finalen etter å ha dominert de andre heatene. En såpass rutinert løper kan man jo ikke anta at bruker opp alle kreftene før finalen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...