Jotun Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Det eg kommenterte var akkurat den fem milen i dette VM med de forholdene. Til vanlig er eg helt enig. Men traséen kan ikke være 10 ganger i fem km løyper. Det blir bare surr. De må ha løyper slik som i kollen. Endret 3. mars 2015 av Jotun Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg vet at du kommenterte akkurat det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Ja da er eg enig med deg. Det ville blitt spennende, men det ville samtidig blitt en parodi av en femmil. Det ville blitt helt latterlig. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Hvis intervall måtte de beste starte først, for løypen ville vært fucka til de som begynte etter nr 30-40 - dermed urettferdig. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Samtidig ville alt snøværet og den elendige snøen fucket opp forholdene vanvittig kraftig underveis også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå