Jotun Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Det er reprise fra hele VM vel? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Det har vel noe med at ingen utøvere er igjen i Falun. Er vel medaljeseremoni? Kunne jo hatt en oppsummering av VM også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Det har vel noe med at ingen utøvere er igjen i Falun. Er vel medaljeseremoni? Kunne jo hatt en oppsummering av VM også. Nope. De får medaljene på stadion.Og oppsummering er akkurat nå....... Endret 1. mars 2015 av Jotun Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Det er reprise fra hele VM vel? Ser ut som du har rett der. Likevel så blir det litt antiklimaks å begynne å snakke om noen helt andre medaljer like etter fem mila. Nå hopper de videre til kombinert. Hva med å sette ned Djupvik og noen fra landslaget for å snakke om hvordan P. har reist seg som utøver? Hvor stort det er med gull på femmila, og hans beste mesterskap nå. Veien videre? Mer fan av å melke det videre, klarer ikke å bry meg om kombinertmedaljen for noen dager siden etter noe slikt. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Dem har vel en slags oppsummering for å fylle inn for alpint (som utgikk så vidt jeg veit) Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Han trenger et bra OL før han slår Dæhlie I OL medaljer, håper han holder på så lenge og gjør revansje for Sotsji. Det blir uansett dumt å sammenligne. Oppleggene er helt annerledes enn før. Alle de nevnte er store løpere. Petter er der oppe sammen med de. Helt enig. Petter har også vist seg som en ekstremt komplett løper. Vanskelig å sammenligne ja, langrenn er ikke det samme som for 25 år siden. Vi får være glad for at Northug og Dæhlie ble født når de ble født. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Må ikke glemme at Dæhlie fikk deltatt i et "ekstra" OL siden det bare var to år mellom Albertville og Lillehammer. (ikke at det gjør hverken han eller Northug til mindre stjerner av den grunn) 1 Lenke til kommentar
Valdres 101 Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Jeg klarer egentlig ikke å bry meg så mye når Petter Northug kommer først i mål, lenger. Man reagerer med ett skuldertrekk, og er selvfølgelig fornøyd med at en nordmann vinner. Det hadde blitt en større seier for Sundby eller noen av de andre, som ikke har vunnet så mye.. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Må ikke glemme at Dæhlie fikk deltatt i et "ekstra" OL siden det bare var to år mellom Albertville og Lillehammer. (ikke at det gjør hverken han eller Northug til mindre stjerner av den grunn) Eller at han skadet seg og fikk forkortet karrieren. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Det var betraktelig meir enn et skulderttekk på gang her då Northug kava seg framover i feltet i alle fall. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Jeg vet ikke hva jeg gleder meg mest over; Northugs prestasjoner i sporet, eller Northugs endrede holdning etter fyllekjøringen. SOm dte ble sagt av noen her tidligere, kanskje var det klimakset en god ting fordi det begynte å bli veldig mye 'spillopper' fra han, både på trening, i konkurranse og privat. Sweden, bend over for the Norwegian strap-on. 1 Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Etter denne femilla er det vel veldig klart at en enten må ha et Olsson rykk, eller om forholdene er i nærheten av i dag, gå ifra som et lag om en skal slå Northug. Det er på tide at de lærer seg å vinne mot han. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Slik forholdene var i dag måtte det vært et stort lag. Ingen land som har så gode lag at de kan gjøre noe slikt. Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Blir utrolig spennede å se hva Northug gjør neste år. Han har jo sagt at han ikke kommer til å bryte avtalen med Coop, men må det for å kunne gå verdenscup. Neste sesong så er det verken VM eller OL, og Tour de Ski er alltid vanskelig grunnet den siste bakken. Så håper nesten litt at han velger å gå langløp. Endret 1. mars 2015 av blured Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Blir utrolig spennede å se hva Northug gjør neste år. Han har jo sagt at han ikke kommer til å bryte avtalen med Coop, men må det for å kunne gå verdenscup. Neste sesong så er det verken VM eller OL, og Tour de Ski er alltid vanskelig grunnet den siste bakken. Så håper nesten litt at han velger å gå langløp. Er nesten sikker på at skiforbundet kommer til å gi seg, bare tøv de holder på med. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Blir utrolig spennede å se hva Northug gjør neste år. Han har jo sagt at han ikke kommer til å bryte avtalen med Coop, men må det for å kunne gå verdenscup. Neste sesong så er det verken VM eller OL, og Tour de Ski er alltid vanskelig grunnet den siste bakken. Så håper nesten litt at han velger å gå langløp. Det blir spennende ja! Om det blir langløp en sesong håper jeg at han kommer tilbake til sesongen etter der. Langløpscupen samt hvert enkelt langløp burde betale Petter greit bare for å delta. Gjør han det tror jeg det virkelig etablerer langløp på norsk tv ihvertfall. Endret 1. mars 2015 av PhelpsTransposed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå