Latias Skrevet 1. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2015 PETTER NORTHUG!!!!!! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 PETTER NORTHUG MINE DAMER OG HERRER!! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 For en usakelig mann. Så helt kjørt ut etter 1 mil og kommer tilbake. Hvor i alle dager kom de kreftene fra? Må ta av meg hatten! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 For en usakelig mann. Så helt kjørt ut etter 1 mil og kommer tilbake. Hvor i alle dager kom de kreftene fra? Må ta av meg hatten! TULL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Jeg spiser alt jeg sa og tenkte. Petter fornekter seg ikke. Jeg så ikke den der komme i det hele tatt. HELT RÅTT. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Orker ikke å mobbe Benbjo en gang. Helt vanvittig rått! Fytti grisen så vanvittig rå Petter er. Helt vanvittig. Kommentatorene sier at Petter er i ferd med å etablere seg blant de aller beste løperene gjennom tidene, det er totalt feil - han er blant de aller aller aller beste gjennom tidene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Dette var sykt. Skal innrømme at eg trodde aldri på gull til Petter. Er heldig med vær og føre, men den spurten da mann!!!!!! Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Han gjør alt riktig. Går helt rolig og fint i halen av feltet. Gidder ikke å se sprek ut for å imponere Benbjo, men bare sparer og sparer. Ser helt kjørt ut like før mål (skuespill?), men henter frem enorme krefter når det gjelder - går frem der han trenger å ligge og knuser alle i spurten. For en komplett skiløper. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Helt fantastisk. Gratulerer Petter. Bare å bøye seg i hatten. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Han var nok rimelig kjørt på slutten. Men det var nå alle de andre og. Det er 5 mil.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2015 Tror faen meg jeg aldri har sett en villere spurt. Måten han sniker seg mellom de to på begynnelsen av oppløpet, fy fader! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå