JokerN_ Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Det her blir spennede ja. Frykter Olssonn idag, men ser ikke bort ifra at er norske kan ta medaljer. Har faktisk tro på hvertfall 1 medalje idag. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Det gjelder å holde hodet kaldt i dag. Snøen tilsier jo at det kan bli vanskelig å stikke, men Harvey slår Northug i en spurt (tror jeg) etter en fem-mil. Gitt at begge ligger likt. Spørs om ikke Northug klarer å være såpass smart at han tar dette taktisk. Endret 1. mars 2015 av PhelpsTransposed Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Et jevnt ganske bra nivå.... jevnt ganske bra nivå når man er best i verden og vinner gull. Benbjo spesial. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Northug sliter i hvert fall. Virker sjanseløs. Og de har bare gått 20% Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) HAHA! Du er deg selv lik. Haha. Du har absolutt ikke lært av tidligere tabber når du kan si at noen er sjanseløse etter et 5 sekund klipp? Du har jo dømt hver eneste medaljevinner til Norge nord og ned. Nå fikk ihvertfall jeg plutselig troen på Northug! Endret 1. mars 2015 av PhelpsTransposed Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Northug sliter i hvert fall. Virker sjanseløs. Og de har bare gått 20% Sier ingenting om eg tror du har rett eller ikke, men er litt nysgjerrig på hvordan du nesten kan konkludere med dette? Har du aldri sett petter gå skirenn før? Eg tror egentlig også Petter er sjanseløs, men ikke basert på de første 10. Det er jo bare tull. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Et jevnt ganske bra nivå.... jevnt ganske bra nivå når man er best i verden og vinner gull. Benbjo spesial. Se på lengdene og de individuelle poengsummene. Det er jevnt ganske bra. Tvilsomt at noen av de hadde vunnet i et individuelt renn. men det er det som er trikset med laghopp, man må ha 8 jevnt gode hopp. Det klarte Norge, men ikke de andre lagene. Har man 1 dårlig hopp er man sjanseløs. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Faen, dette tar Olsson.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Fordømt! Stavbrekk på Dyrhaug! Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Northug sliter i hvert fall. Virker sjanseløs. Og de har bare gått 20% Sier ingenting om eg tror du har rett eller ikke, men er litt nysgjerrig på hvordan du nesten kan konkludere med dette? Har du aldri sett petter gå skirenn før? Eg tror egentlig også Petter er sjanseløs, men ikke basert på de første 10. Det er jo bare tull. Helt enig. Har Benbjo ingen forståelse for at formen kan variere over 5 mil? At man går seg inn i løpet? Tror Olsson godt kan ta dette om han gjør alt riktig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Helt oppgitt over dere som svarer Benbjo gang, på gang, på gang, på gang, på gang..... 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Northug sliter i hvert fall. Virker sjanseløs. Og de har bare gått 20% Sier ingenting om eg tror du har rett eller ikke, men er litt nysgjerrig på hvordan du nesten kan konkludere med dette? Har du aldri sett petter gå skirenn før? Eg tror egentlig også Petter er sjanseløs, men ikke basert på de første 10. Det er jo bare tull. Han er langt bak, i et eget vakuum. Skal mye til om han tar inn denne luka. Det kan skje, men det ser vanskelig ut. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Helt oppgitt over dere som svarer Benbjo gang, på gang, på gang, på gang, på gang..... Synes det er moro. Fyren er jo helt blåst. Nydelig å se han feile gang på gang på gang! 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Northug sliter i hvert fall. Virker sjanseløs. Og de har bare gått 20% Sier ingenting om eg tror du har rett eller ikke, men er litt nysgjerrig på hvordan du nesten kan konkludere med dette? Har du aldri sett petter gå skirenn før? Eg tror egentlig også Petter er sjanseløs, men ikke basert på de første 10. Det er jo bare tull. Helt enig. Har Benbjo ingen forståelse for at formen kan variere over 5 mil? At man går seg inn i løpet? Tror Olsson godt kan ta dette om han gjør alt riktig. Altså, Northug har vært svak på alle distanserennene dette VM. Føret er også et føre som passer ham svært dårlig. Løyeprofilen er jo heller ikke ideell. Skal jo ikke akkurat en rakketforsker til for å forstå at han har svært liten mulighet i dag. Imponert forøvrig av MJS. Skulle ikke tro at han etter sykdom skulle klare seg så godt. Men det er langt igjen. Ser ut som Northug har tatt seg litt sammen også! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Akkurat føret er nå virkelig kjempefordel Petter. Slik det er nå er det mye vanskeligere å gå i tet. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 http://www.dn.no/dnaktiv/2015/03/01/1054/Langrenn/skriv-smredagbok Akkurat for seint for det norske smøreteamet ) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Northug sliter i hvert fall. Virker sjanseløs. Og de har bare gått 20% Sier ingenting om eg tror du har rett eller ikke, men er litt nysgjerrig på hvordan du nesten kan konkludere med dette? Har du aldri sett petter gå skirenn før? Eg tror egentlig også Petter er sjanseløs, men ikke basert på de første 10. Det er jo bare tull. Helt enig. Har Benbjo ingen forståelse for at formen kan variere over 5 mil? At man går seg inn i løpet? Tror Olsson godt kan ta dette om han gjør alt riktig. Altså, Northug har vært svak på alle distanserennene dette VM. Føret er også et føre som passer ham svært dårlig. Løyeprofilen er jo heller ikke ideell. Skal jo ikke akkurat en rakketforsker til for å forstå at han har svært liten mulighet i dag. Imponert forøvrig av MJS. Skulle ikke tro at han etter sykdom skulle klare seg så godt. Men det er langt igjen. Ser ut som Northug har tatt seg litt sammen også! Det er jo ingen som har sagt at Petter skal ta gull. Og heller ingen som har snakket opp sjansene hans. Det eg reagerte på var konklusjonen din allerede etter 10km basert på hvordan Petter "såg ut"..... Fyren er jo den eneste som ser ut som han er helt ferdig etter 100 meter. 1 Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Ser ut som Northug har tatt seg litt sammen også! Tatt seg sammen?! Han var jo helt sjanseløs sa du! Han sliter! Og de hadde jo bare gått 20%! Northug sliter i hvert fall. Virker sjanseløs. Og de har bare gått 20% Sier ingenting om eg tror du har rett eller ikke, men er litt nysgjerrig på hvordan du nesten kan konkludere med dette? Har du aldri sett petter gå skirenn før? Eg tror egentlig også Petter er sjanseløs, men ikke basert på de første 10. Det er jo bare tull. Helt enig. Har Benbjo ingen forståelse for at formen kan variere over 5 mil? At man går seg inn i løpet? Tror Olsson godt kan ta dette om han gjør alt riktig. Altså, Northug har vært svak på alle distanserennene dette VM. Føret er også et føre som passer ham svært dårlig. Løyeprofilen er jo heller ikke ideell. Skal jo ikke akkurat en rakketforsker til for å forstå at han har svært liten mulighet i dag. Imponert forøvrig av MJS. Skulle ikke tro at han etter sykdom skulle klare seg så godt. Men det er langt igjen. Ser ut som Northug har tatt seg litt sammen også! Det er jo ingen som har sagt at Petter skal ta gull. Og heller ingen som har snakket opp sjansene hans. Det eg reagerte på var konklusjonen din allerede etter 10km basert på hvordan Petter "såg ut"..... Fyren er jo den eneste som ser ut som han er helt ferdig etter 100 meter. Word. Endret 1. mars 2015 av PhelpsTransposed Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Martin har hvertfall vannvittig god glid! Rant fra i front! Rart at Benbjo ikke kommenterte det.... Endret 1. mars 2015 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå