Benbjo Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Løypene er lenger enn sist WC-renn i Falun. Regner med det var det du mente, Benbjo.. Ja, de nevnte kanskje det. Kommentatorene snakket i hvert fall om dårlig tid. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Hvor sleit hu? Ble jo utklasset av svensken Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) Utklassa? Hva i alle dager er vitsen med å stresse inn til en 1,plass i kvartfinale der dem to beste går videre unansett? Endret 19. februar 2015 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Hvor sleit hu? Ble jo utklasset av svensken Ikke enig. Hun safet inn med full kontroll. Sparte krefter. Se i svingen før mål. Presser ikke svensken litt engang for å komme fremst. Hvorfor skal hun gjøre alt hun kan for å presse farten opp når hu har los på direkte kvalifisering? Marit såg bra ut! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Hvor sleit hu? Ble jo utklasset av svensken Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Løypene er lenger enn sist WC-renn i Falun. Regner med det var det du mente, Benbjo.. Ja, de nevnte kanskje det. Kommentatorene snakket i hvert fall om dårlig tid. Ja, på de to som kom på tredje og fjerde. Ingvild sin tid er hvertfall ikke spesielt dårlig i dag. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Bra gjennomført av Maiken også! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Hva var katastrofalt med majken sitt løp da Benbjo? 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Digg. Alle de norske LETT videre! Uten mye bruk av krefter. Celine har kanskje brukt mest... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Falk ute grunnet to gule gitt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Hva var katastrofalt med majken sitt løp da Benbjo? Siter meg gjerne hvor jeg har sagt at noen har gått katastrofalt? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Falk ute grunnet to gule gitt. De sa i stad at man dro med seg gule kort gjennom hele VM. Vil anta det betyr at gule kort her også gjelder i lagsprint, da? Er Falk da også disket fra lagsprint (dersom det var planen til svenskene å la ho gå den)? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) Tviler. Hun er vel disket her, kan jo ikke ryke ut av hele mesterskapet på to gule? Men hvis hun ikke hade fått to, kun et, så hadde et til på lagsprinten disket hun vil eg tro. Endret 19. februar 2015 av Jotun Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Når er finalene? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Hva var katastrofalt med majken sitt løp da Benbjo? Siter meg gjerne hvor jeg har sagt at noen har gått katastrofalt? Har eg påstått at du har sagt noe? Eg bare antok det kom noe, og var nysgjerrig på hva kun du såg den gangen..... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Nei, det er sant. Tenkte ikke helt på hva jeg spurte om der Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Konge! ALLE videre! Helt rått! Til tross for grusom form og utklassing!! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Konge! ALLE videre! Helt rått! Til tross for grusom form og utklassing!! At det går ann!! Noen av dem kom tilogmed som nr 2 i heatet sitt. Skandale!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå