Benbjo Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Ser ikke ut som Norge har de beste skieneNei det tenker jeg du kan se med engang.. Bare tøv alt du skriver.. Tapte mange meter nedover Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Nett TV funker her også, via appen på iPhone. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 Elendige ski i dag også. Weng får jo ikke luke på Saarinen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Ser ikke ut som Norge har de beste skieneNei det tenker jeg du kan se med engang.. Bare tøv alt du skriver..Tenkte eg skulle vente litt for å være sikker før eg svarte. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Ser ikke ut som Norge har de beste skieneNei det tenker jeg du kan se med engang.. Bare tøv alt du skriver.. Tapte mange meter nedover Og det var kun pga glid. Eller såg du kanskje ikke alt som skjedde rett før? Du er jo ikke kjent for å følge med.... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Dette ser meget bra ut! Ser ut til å ha kjempe ski!! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Faen til rævva ski da. Finnen sklir fra. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 (endret) Ser ikke ut som Norge har de beste skieneNei det tenker jeg du kan se med engang.. Bare tøv alt du skriver.. Tapte mange meter nedover Og det var kun pga glid. Eller såg du kanskje ikke alt som skjedde rett før? Du er jo ikke kjent for å følge med.... Igjen -> tapte maasse nedover. Tror DU skal følge med Endret 26. februar 2015 av Benbjo Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Skia ser helt greie ut, men litt dårligere glid ja. Husk at vi ikke trenger de beste skia for å vinne det her også Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Jau. Finnen kom fort bakfra der. Men gode ski oppover. Ok totalt sett. Som du ser så kludrer Heidi rett før igjen. Dårlige utforkjøringer av hu begge gangene. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Skia ser helt greie ut, men litt dårligere glid ja. Husk at vi ikke trenger de beste skia for å vinne det her også Det har jeg heller aldri sagt. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Kalla kommer til å bruke krefter for å komme seg opp, noe som Johaug kan utnytte på andrerunda. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Jau. Finnen kom fort bakfra der. Men gode ski oppover. Ok totalt sett. Som du ser så kludrer Heidi rett før igjen. Dårlige utforkjøringer av hu begge gangene. Det er tross alt viktigere med spikerfeste oppover enn å skli fra 2 meter nedover. Bakglatte ski er det verste av det verste. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Helt enig. Se svensken på første. Vannvittig tungt oppover bakkene med litt glatte ski! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Helt enig. Se svensken på første. Vannvittig tungt oppover bakkene med litt glatte ski! Japp, og jeg er ingen eliteløper, men når jeg går med bakglatte ski så henger jeg på stavene. Da er det tungt å gå på ski. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Håper sverige tar inn så vi får spenning. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 (endret) Hvor mye skal Therese slippe kalla innpå mon tro? Ligger nok fremme det og sparer seg, men kalla tar det ganske piano hun også. Endret 26. februar 2015 av Jotun Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Ser ut som Johaug har noe bedre gli eller? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Therese hadde plutselig god glid, så virker som de kjører med forskjellige ski idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå