Jotun Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Hvorfor ikke glørsen på tredje? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Kjempebra i dag! Bronse og fire på de ni første plassene. Uten den antatt beste løperen! Bra! Det er jo ikke bra, for dårlig av distanselaget. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Hvorfor ikke glørsen på tredje? FHK er nok en overall bedre løper. Sikkert ok med Glørsen også. Hadde vært spennende med Northug på andre etappe, så FHK og så Glørsen. Evt omvendt på de to siste der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Vil påstå at det er ganske bra at halvparten av de 10 beste i verden er norske.... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Kjempebra i dag! Bronse og fire på de ni første plassene. Uten den antatt beste løperen! Bra! Det er jo ikke bra, for dårlig av distanselaget.Vanskelig å vite om du mener det? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Kjempebra i dag! Bronse og fire på de ni første plassene. Uten den antatt beste løperen! Bra! Det er jo ikke bra, for dårlig av distanselaget.Vanskelig å vite om du mener det? Hvorfor det? http://www.nrk.no/sport/hellner_-_-uforstaelig-av-arrangorene-1.12229060 Jeg er enig med Hellner, det er litt svinete slik de holder på. Da er de norske resultatene mer forståelige. Endret 25. februar 2015 av ^fmj Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Folk har virkelig for høye forventninger hvis dette er for dårlig. Vi mangler gullet. Men så mangler vi også vår antatt sterkeste. Vi får allikevel 4 blant de ni. Og Petter bremser ned når han kjenner at gullet er utenfor rekkevidde. For dårlig? Håpløst. 3 Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Rart at Svergie skulle få 2 gull rett etter de sa de skulle ta gull dette VM Aner ugler i mosen hehe Men vi er øverst på medaljelista enn så lenge hvertfall Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Rart at Svergie skulle få 2 gull rett etter de sa de skulle ta gull dette VM Aner ugler i mosen hehe Eller så var det de to distansene de hadde størst håp. Hvertfall ti km kvinner. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Det er jo ikke spennende å se på når et land dominerer alle konkurransene, mye fetere å se på når det knives om medaljer og alle er med. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Folk har virkelig for høye forventninger hvis dette er for dårlig. Vi mangler gullet. Men så mangler vi også vår antatt sterkeste. Vi får allikevel 4 blant de ni. Og Petter bremser ned når han kjenner at gullet er utenfor rekkevidde. For dårlig? Håpløst. Jeg vil presiere at jeg sa distanselaget. Når beste kommer på 8. nesten minuttet bak, da syns jeg at det er for dårlig. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Norge har ikke noe distanselag. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Stafetten blir spennende i morra... Johaug vs Kalla i 2. etappe og Bjørgen vs Nilson på siste Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Om det blir så "spennende" vet jeg ikke men, blir nok morro. Burde være walkover for Norge. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Med Jacobsen i god form kan dette bli veldig underholdende om ikke annet. Jeg har null tro på at Kalla tar Johaug, men det hadde dog vært gøy for sverige om Nilson spurtslo Bjørgen i mål. Alt i alt fortjener de norske jentene virkelig å ta hjem gullet her. Endret 25. februar 2015 av PhelpsTransposed Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Norge har ikke noe distanselag. http://www.skiforbundet.no/langrenn/landslagene/ Lenke til kommentar
hightow Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Vi har et allround lag. Ikke et rent distanselag. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Vi har et allround lag. Ikke et rent distanselag. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Om det blir så "spennende" vet jeg ikke men, blir nok morro. Burde være walkover for Norge. Det sa vi i fjor også. Norsk seier på damestafetten ga 0,01 (ja, faktisk. lol) i odds. Husker jo alle hvordan det gikk Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Om det blir så "spennende" vet jeg ikke men, blir nok morro. Burde være walkover for Norge. Det sa vi i fjor også. Norsk seier på damestafetten ga 0,01 (ja, faktisk. lol) i odds. Husker jo alle hvordan det gikk Ryker vi på enda en smørebom så kommer hoder til å rulle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå