Jotun Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Sist VM var det 10 km klassisk. Mulig de norske smørerne bommet på stilart? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Emils og Benbjo: hvor kommer tvilen om at skiene har skylda? Det er jo fullstendig åpenbart! Da skjønner jeg ikke hvorfor du reagerer så jævlig på min kommentar? Da bare at det var pisspreik. Du hadde hatt enda mer rævva ski i dag. Det hadde jeg helt sikkert hatt, men så er ikke 100% jobben min å jobbe i en smørebod til flere millioner for å gi andre perfekte ski. Helt enig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 (endret) Spørsmålet eg stiller er værvarsel. Har de ikke sett på det overhodet? Svenskene må ha fått noe informasjon om ka som var på vei? Verdens mest sympatiske smøresjef hos svenskene? Endret 24. februar 2015 av Jotun Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Nystad sa det jo selv nå akkurat. Svenskene slo oss i smøreboden. Flott at Kalla tok det på hjemmebane når dem andre norske ikke er i nærheten en gang. Ho fortjente det. Når det er sagt; to amerikanere på pallen hadde gitt GODE odds i dag. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Kult at USA tar 2 medaljer! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Blir litt som Rodal sitt OL gull. De andre løperne er jo ikke med.... Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Enig! Fantastisk for sverige å få sitt gull og at amerikanerene tar to medaljer, samt fjerdeplassen om alt går slik det ser ut til i dag! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Greit for sporten. Men det er vel vi som tar regningen som skattebetalere. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Må være kjedelig for utøverne. Legger ned flere hundre timer med trening mot dette også er det ikke dem selv som avgjør om det blir medalje. Nystad må gå. Faen meg dreti seg ut for mange ganger. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Begynner å bli litt mange bom i store mesterskap..... 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Både norske og svenske teammedlemmer ga Diggins sekunderinger. Flott for henne! 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Begynner å bli litt mange bom i store mesterskap..... Det verste er at vi holder på med utendørsidrett og surprise surprise: DET KAN SNØ PÅ VINTEREN NYSTAD!! 1 Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 (endret) Nåja, nå må vi roe ned litt her. Som oftest har vi knallbra ski og gjør det veldig bra, er vel bare et håndfull løp de siste 15 åra der vi virkelig har bomma på smurninga. Som de sier det i studio er Norge den nasjonen som burker å ha best ski jevnt over, så at det er stang ut en og annen gang må nesten gå bra. Endret 24. februar 2015 av PhelpsTransposed Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Problemet går litt på hvilke løp det er snakk om.... Lenke til kommentar
blured Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Joda, men er litt påfallende når det skjer i to store mesterskap på rad, når vi knapt nok har dårlige ski resten av sesongen... Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Det norske smøre teamet er helt klart best i verden, men når de bommer så bommer de skikkelig. Blei nok litt gambling idag mtp været. Man ser jo såklart værmeldinger, men de er langt ifra umulig å følge 100%. Rett og slett fordi de stemmer sjelden 100%. Det er kun 10km og de er ikke så lenge i løypa, så de tok rett og slett de skia som var best til det været som var rett før start, og gambla på at været ikke skulle komme så fort. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Hvorfor bytter de ikke ski iløpet av den halvtimen det snør før Marit skal gå? Det er problemet mitt.... 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 (endret) Kanskje de burde investert i en liten værstasjon sånn at været ikke kommer som en bombe på smørerne.. Eller høre på værmeldingen. Amerikaneren og Kalla hadde ihvertfall gode ski. Til og med Japan kom foran beste norske.. Endret 24. februar 2015 av Lami Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Alle som valgte ski for dette føret gjorde det godt i dag. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Nystad er så jævla PR kåt. Klarer ikke gå et mesterskap uten at han skal få all oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå