Gå til innhold

Ski-VM 2015, Falun

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emils og Benbjo: hvor kommer tvilen om at skiene har skylda?

Det er jo fullstendig åpenbart!

Da skjønner jeg ikke hvorfor du reagerer så jævlig på min kommentar?

Da bare at det var pisspreik. Du hadde hatt enda mer rævva ski i dag.

Det hadde jeg helt sikkert hatt, men så er ikke 100% jobben min å jobbe i en smørebod til flere millioner for å gi andre perfekte ski.

Helt enig.
Lenke til kommentar

Nåja, nå må vi roe ned litt her. Som oftest har vi knallbra ski og gjør det veldig bra, er vel bare et håndfull løp de siste 15 åra der vi virkelig har bomma på smurninga. Som de sier det i studio er Norge den nasjonen som burker å ha best ski jevnt over, så at det er stang ut en og annen gang må nesten gå bra.

Endret av PhelpsTransposed
Lenke til kommentar

Det norske smøre teamet er helt klart best i verden, men når de bommer så bommer de skikkelig.

Blei nok litt gambling idag mtp været. Man ser jo såklart værmeldinger, men de er langt ifra umulig å følge 100%. Rett og slett fordi de stemmer sjelden 100%. Det er kun 10km og de er ikke så lenge i løypa, så de tok rett og slett de skia som var best til det været som var rett før start, og gambla på at været ikke skulle komme så fort.

Lenke til kommentar

Kanskje de burde investert i en liten værstasjon sånn at været ikke kommer som en bombe på smørerne.. Eller høre på værmeldingen. Amerikaneren og Kalla hadde ihvertfall gode ski. Til og med Japan kom foran beste norske..

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...