Latias Skrevet 24. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2015 Ren knockout. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Dette er hvertfall pga været. Synd for løpet! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Tragisk. Til og med smøreboden min til 200 kroner klarer ikke å bomme så jævlig. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Definitivt smørebom. Faen asså.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Lukter elendig ski på de norske Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Tragisk. Til og med smøreboden min til 200 kroner klarer ikke å bomme så jævlig. Pisspreik. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Huff. Ikke medalje engang Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Tragisk. Til og med smøreboden min til 200 kroner klarer ikke å bomme så jævlig. Pisspreik. Javel. Så da er det snøen som gjør at kroppen ikke fungerer da heller? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Elendige ski, ville jeg tro. Kommentatorene sier jo at smørerne var ute i solskinn og påskevær, snøen kom i det starten gikk og har blitt verre og verre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Nei. Men du hadde ikke kunnet gjort det noe bedre. Hater sånne idiot kommentarer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 (endret) Elendige ski, ville jeg tro. Kommentatorene sier jo at smørerne var ute i solskinn og påskevær, snøen kom i det starten gikk og har blitt verre og verre. Kalla har samme forutsetninger. De amerikanske løperne har hatt fordel med forholdet.Kalla startet ti minutter før de norske. Så store forskjeller er det ikke. Endret 24. februar 2015 av Jotun Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Tragisk. Til og med smøreboden min til 200 kroner klarer ikke å bomme så jævlig. Pisspreik. Javel. Så da er det snøen som gjør at kroppen ikke fungerer da heller? Samtlige norske kan jo ikke ha en dårlig dag. Det sier seg selv. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Nei. Men du hadde ikke kunnet gjort det noe bedre. Hater sånne idiot kommentarer. Det er litt dumt å at du melder, mtp. hvilke kommentarer du ofte kommer med. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Tragisk. Til og med smøreboden min til 200 kroner klarer ikke å bomme så jævlig. Pisspreik. Javel. Så da er det snøen som gjør at kroppen ikke fungerer da heller? Samtlige norske kan jo ikke ha en dårlig dag. Det sier seg selv. Helt enig. 5 norske som har dårlig form? Neppe. Skiene er helt på jordet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Emils og Benbjo: hvor kommer tvilen om at skiene har skylda? Det er jo fullstendig åpenbart! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Emils og Benbjo: hvor kommer tvilen om at skiene har skylda? Det er jo fullstendig åpenbart! Da skjønner jeg ikke hvorfor du reagerer så jævlig på min kommentar? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Gratulerer til kalla! Velfortjent! Super løp! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Emils og Benbjo: hvor kommer tvilen om at skiene har skylda? Det er jo fullstendig åpenbart! Da skjønner jeg ikke hvorfor du reagerer så jævlig på min kommentar? Da bare at det var pisspreik. Du hadde hatt enda mer rævva ski i dag. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Emils og Benbjo: hvor kommer tvilen om at skiene har skylda? Det er jo fullstendig åpenbart! Da skjønner jeg ikke hvorfor du reagerer så jævlig på min kommentar? Da bare at det var pisspreik. Du hadde hatt enda mer rævva ski i dag. Det hadde jeg helt sikkert hatt, men så er ikke 100% jobben min å jobbe i en smørebod til flere millioner for å gi andre perfekte ski. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå