Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun tenker negativt, så til de grader

Anbefalte innlegg

Vi fikk faktisk ordnet opp, og holdt kontakten, inntil i dag, da hun fortalte at hun hadde truffet en annen hun ville date. Så da gikk det slik det måtte gå, jeg brøt kontakten og fokuserer nå på å se fremover. Er overhodet ikke interessert i å være noe andrevalg. Hun ville beholde kontakten med meg, men for meg lar ikke vennskap og følelser seg kombinere. Så da er det å bryte kontakten fullstendig det eneste alternativet som gir noe som helst mening. Trist, men sånn er det.

Anonymous poster hash: 8cdbf...025
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi fikk faktisk ordnet opp, og holdt kontakten, inntil i dag, da hun fortalte at hun hadde truffet en annen hun ville date. Så da gikk det slik det måtte gå, jeg brøt kontakten og fokuserer nå på å se fremover. Er overhodet ikke interessert i å være noe andrevalg. Hun ville beholde kontakten med meg, men for meg lar ikke vennskap og følelser seg kombinere. Så da er det å bryte kontakten fullstendig det eneste alternativet som gir noe som helst mening. Trist, men sånn er det.

https://www.youtube.com/watch?v=tNRkJznfWC4

Lenke til kommentar

Det er frekt av deg å plage henne. Slutt å plag henne, hvis hun ville ha kontakt med deg ville hun ha gjort det..

Vel, jeg lot henne være i fred etter det som ble beskrevet helt i starten av denne tråden. Så var det faktisk hun som tok kontakt igjen etter det, og vi ordnet opp. Nå som hun skal på date med en annen fyr var det helt naturlig for meg å bryte kontakten fullstendig. Så, kommer aldri til å "plage" henne igjen. Som sagt, hun ville egentlig ha beholdt kontakten, men for meg er det helt utenkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...