AnonymDiskusjon Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 For en uke siden ble jeg kjent med en jente på et forum, gjennom en annen diskusjon jeg deltok i. Vi begynte å prate og fant raskt tonen. Jo mer jeg ble kjent med henne, jo bedre virket hun. Sist fredag bestemte vi oss for å møtes dagen etter, lørdag. Hun hadde skadet foten, så det begrenset seg hva vi kunne finne på. Etter treningen på lørdag sendte jeg henne en melding for å si ifra, vi hadde avtalt at jeg skulle gjøre det, sånn at hun skulle få tid til å områ seg. Men, hun hadde ligget feil slik at foten hennes var verre enn før. Så hun måtte avlyse. Vi pratet riktignok mye denne kvelden, og bestemte oss for prøve igjen denne uken. Det viser seg imidlertid at hun må operere, og dermed må være sykemeldt i mye lenger tid enn hun hadde sett for seg. Dette tar hun så tungt at hun nå ville utsette det hele til hun er på beina igjen. Og det er over 6 uker til. Jeg prøver å muntre henne opp med å forsøke å tenke positivt. Men det går ikke, samme hva jeg enn sier. Og nå føler jeg at denne negativiteten smitter over på meg og. Så jeg begynner å lure på om jeg bare skal la henne være i fred og ikke plage henne mer. For jeg er redd for at jeg bare skal gjøre vondt verre. Og for egen del er det vanskelig å leve i uvisshet. Hva synes dere? Anonymous poster hash: 8cdbf...025 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Av og til må du bare holde kjeft. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2015 Av og til må du bare holde kjeft. Ja, tenker også den tanken, på å bare la henne være i fred, og ta den tunge veien videre. Føler ikke at jeg får gjort så mye mer. Akkurat nå virker alt ang. henne helt håpløst. Anonymous poster hash: 8cdbf...025 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Av og til må du bare holde kjeft. +1 La kvinnfolket få være i fred en stund fremover! 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2015 +1 La kvinnfolket få være i fred en stund fremover! Jeg kontakter ikke henne noe mer nå, nei. Og jeg har ikke kontaktet henne på et par timer. Selv om det føles utrolig kjipt skal jeg holde meg langt unna. Anonymous poster hash: 8cdbf...025 1 Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Det er nærliggende å tro at hun har fått kalle føtter (kald fot?). På en eller annen måte ble det til at du får en kald skulder. På ene siden kan det å ha vondt hele tiden være en pain in the ass som medfører at man blir generelt gretten, også mot personer som ikke fortjener det. På andre siden var dette var ingen god start, tvert mot et dårlig utgangspunkt for det som kunne ha blitt en god relasjon. Du må leve lenge med en uvisshet om hun er stabil nok for deg... Det er nå hennes trekk. Du kan bruke tiden på å vurdere om hun er verdt din uvisshet. Lykke til! 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2015 Det er nærliggende å tro at hun har fått kalle føtter (kald fot?). På en eller annen måte ble det til at du får en kald skulder. På ene siden kan det å ha vondt hele tiden være en pain in the ass som medfører at man blir generelt gretten, også mot personer som ikke fortjener det. På andre siden var dette var ingen god start, tvert mot et dårlig utgangspunkt for det som kunne ha blitt en god relasjon. Du må leve lenge med en uvisshet om hun er stabil nok for deg... Det er nå hennes trekk. Du kan bruke tiden på å vurdere om hun er verdt din uvisshet. Lykke til! Ja, det kunne blitt en veldig god relasjon, for vi matchet på veldig mange områder. Men, hun er ikke i veldig godt humør nå, og etter å ha tenkt en del tror jeg bare jeg kommer til å gjøre det verre hvis jeg kontakter henne. Det har jeg lært av tidligere erfaringer. Så jeg anser dette som en "lost case", tar tapet nå før det blir verre, og belager meg på å gå videre. Hva fremtiden vil bringe vet jeg ikke. Hun har nr mitt, har meg på skype, så hvis hun vil har hun mulighet til å kontakte meg. Generelt har alle ganger jeg har vært forelsket endt i skuffelse. Det er hardt å tenke på at hver gang jeg kommer opp i slike situasjoner går det galt. Det er akkurat som om jeg er fanget i en forbannelse. Murphys lov har slått til hver bidige gang: alt som kan gå galt, går galt, av forskjellige årsaker. Men jeg har overlevd før, og gjør nok det denne gangen også. Anonymous poster hash: 8cdbf...025 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Virker som hun ikke er helt sikker på deg, og bruker foten som en unnskyldning til å utsette det enn så lenge. Kjipt for deg, eller evt. for henne visst du skulle være en ganske så awesome kar. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 hun har garantert lest denne tråden og skjønt at det er henne du skriver om. Det finnes ikke den jente som leser forumer som ikke leser dette, og hvor mange er det som har brekt fot montro? ouch 2 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Når det er så ille at hun må operere hjelper det lite å si enda mer, bare la henne være i fred til det blir hennes tur å ta kontakt med deg. Hun er sikkert bare "sur" for alt som har skjedd og det er jo ikke akkurat uten grunn, så pese enda mer blir bare tøys. Ta deg en øl imens. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2015 hun har garantert lest denne tråden og skjønt at det er henne du skriver om. Det finnes ikke den jente som leser forumer som ikke leser dette, og hvor mange er det som har brekt fot montro? ouch Tror ikke at hun er aktiv på akkurat dette forumet. Hun har i hvert fall ikke snakket om det. Men det spiller ikke så stor rolle om hun evt. skulle lese denne tråden. Altså, det er ikke sånn at jeg har brent alle broer, hun vet at hun kan ta kontakt hvis hun vil. Jeg regner akkurat nå bare ikke med at hun kommer til å gjøre det. Anonymous poster hash: 8cdbf...025 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2015 Når det er så ille at hun må operere hjelper det lite å si enda mer, bare la henne være i fred til det blir hennes tur å ta kontakt med deg. Hun er sikkert bare "sur" for alt som har skjedd og det er jo ikke akkurat uten grunn, så pese enda mer blir bare tøys. Ta deg en øl imens. Blir nok tid til mye mer enn bare en øl. Det er som sagt lenge til hun er på beina. Dessuten, hun snakket veldig mye om at man bare lever en gang, og at man må våge. Problemet oppsto da ord skulle omsettes i handling. Og hun kjørte seg enda mer ned, ting ble vanskeligere og vanskeligere. Uansett hva jeg sa ble det bare verre. Så jeg kommer nok ikke til å ta noe mer kontakt. Altså, jeg lukker ikke døren enda, men jeg kommer ikke til å sitte og vente til hun tar kontakt heller. Nå har jeg tenkt litt, og merker at jeg på en måte allerede har gått videre. Det er ikke verdens undergang om jeg aldri får møtt henne. Anonymous poster hash: 8cdbf...025 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Det er ikke verdens undergang om jeg aldri får møtt henne. Dette er ei jente som du har visst eksistensen til i ei uke, og aldri har møtt.. Litt rart at du har klart å binde deg så sterkt til henne allerede. Kanskje hun har observert denne unaturlig raske bindingen? Hvis dette med foten er fullstendig korrekt, er det både smertefullt og deprimerende. Visse personer blir veldig usympatiske hvis de ikke får drive med den treningen som de pleier. Og det kan gjelde henne. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2015 Nå blir det mer et spørsmål når jeg evt. skal slette henne fra kontaktlister. Har ikke hørt noe mer, og jeg tviler mer og mer på om jeg noensinne vil høre noe mer fra henne... Anonymous poster hash: 8cdbf...025 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2015 Har fått ting litt på avstand nå, og er nå rimelig sikker på at det ikke vil bli noe mer ut av dette. Men jeg synes det kan være greit å få avsluttet på en ordentlig måte, siden stemningen var opphetet sist. Hva tenker dere om å sende en høflig "avslutningsmelding"? Anonymous poster hash: 8cdbf...025 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Hun tenker ikke negativt, hun vil bare ikke treffe deg. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2015 Hun tenker ikke negativt, hun vil bare ikke treffe deg. Det er jo helt tydelig nå. Men hun sa det stikk motsatte. Uansett har jeg flere ganger sett tidligere at jenter ofte sier en ting, men mener noe annet. Hun var veldig på det at man skulle være ærlig, men jeg ser at hun, i likhet med mange andre, sier en ting og mener/gjør noe annet. Anonymous poster hash: 8cdbf...025 1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Etter min erfaring så er jenter som sier en ting, men mener noe annet ikke verdt mer enn cummet man pumper I dem. 1 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 (endret) Etter min erfaring så er jenter som sier en ting, men mener noe annet ikke verdt mer enn cummet man pumper I dem. Ville kanskje ikke sagt det på den måten. Men sånne bør i hvert fall dumpes fortere enn brukt dasspapir. Endret 22. februar 2015 av stigfjel 1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Det er jo stort sett eksakt samme måten å si det på 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå