vipsi Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Hei, nå har jeg brukt x antall timer på å lete etter svar på nett og prøve å fixe dette, håper noen smarte hjerner her kan hjelpe. Det første jeg oppdaget var: - at jeg ikke fikk streamet filmer fra viaplay. - jeg fikk ikke spilt av dvd - jeg fikk ikke spilt av mp3 - spotify sier at jeg har problemer med lydkortet. Youtube blant annet fungerer som det skal. Det ene er at lyden er borte, men prøvde å spille av dvd med flere spillere, og da stoppet bare filmen opp. Prøvde selfølgelig flere dvd`er.Verst var det i wmp. Har nå Aurora og da spiller den av filmer og mp3 uten problemer, men uten lyden.Når det gjelder viaplay, så begynner den ikke å spille engang, gir seg bare. De har ikke greid å hjelpe.Alt fungerte fint før jul. Får ikke tilbakestilt pc til da, for det kommer ikke opp noen datoer fra 2014.Har sjekket bios, har både oppdatert og rullet tilbake drivere, og ja, lyden på pc står PÅ...Noen som har peiling?? Lenke til kommentar
vipsi Skrevet 16. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2015 Hei, nå har jeg brukt x antall timer på å lete etter svar på nett og prøve å fixe dette, håper noen smarte hjerner her kan hjelpe. Det første jeg oppdaget var: - at jeg ikke fikk streamet filmer fra viaplay. - jeg fikk ikke spilt av dvd - jeg fikk ikke spilt av mp3 - spotify sier at jeg har problemer med lydkortet. Youtube blant annet fungerer som det skal. Det ene er at lyden er borte, men prøvde å spille av dvd med flere spillere, og da stoppet bare filmen opp. Prøvde selfølgelig flere dvd`er. Verst var det i wmp. Har nå Aurora og da spiller den av filmer og mp3 uten problemer, men uten lyden. Når det gjelder viaplay, så begynner den ikke å spille engang, gir seg bare. De har ikke greid å hjelpe. Alt fungerte fint før jul. Får ikke tilbakestilt pc til da, for det kommer ikke opp noen datoer fra 2014. Har sjekket bios, har både oppdatert og rullet tilbake drivere, og ja, lyden på pc står PÅ... Noen som har peiling?? Det er en hp pav forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå