Ludvig86 Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Hei!Jeg skulle logge på "Apple TV" etter at jeg hadde gjenopprettet den pga. ett problem. Jeg måtte logge på med min ""Apple ID". Jeg skrev inn mailadressen min og passordet, men uansett hva jeg skrev så gikk det ikke. Hadde en kompis som prøvde med sin, men det gikk ikke det heller. Jeg trodde jeg hadde skrevet feil passord, så jeg skiftet. Men fremdeles ikke. Så nå får jeg ikke logget på hverken iTunes eller annet.Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 16. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2015 Jeg ser jeg klarer å logge inn på apple.no ved hjelp av min Apple ID. Men det stopper der... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Kanskje et dumt spørsmål, men er Apple TV-en koblet til nettet? Hva er feilmeldingen du får? Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 22. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2015 Hehje, ja den er koblet til internett. Får bare opp at "apple ID eller passord er feil, prøv igjen" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå