Fotoskrulla Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Fergeturen I Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Stilig ! Jeg har sansen for sånne detaljer. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2015 Stilig ! Jeg har sansen for sånne detaljer. Mvh. Rolf Takk for det Rolf! Jeg så de andre billistene lo av meg, men skitt au! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Gi f..... i hva de andre mener , og hvis de ler er det du som ler sist og best etter å ha fanget blinkskuddet. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2015 Gi f..... i hva de andre mener , og hvis de ler er det du som ler sist og best etter å ha fanget blinkskuddet. Vennlig hilsen Alec Det var vel ikke akkurat et blinkskudd, men litt morsomt var det! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Nå har du fått overledning og jordfeil på en gang....kan ikke begynne og ta bilder av slikt. Hvem kan like slikt? Jo, sånne som meg:-) Akkurat slike bilder er jeg en svoren tilhenger av. Det er utrolig mye former og farger som vi ikke legger merke til idet daglige. Jeg merker at jeg ser mye mer når jeg har kamera med, og det igjen har ført til at jeg er begynt å fotografere uten kamera. Legger merke til de underligste ting rundt meg. Synes dette er kreativt av deg, og en evolusjon i din fotoverden vil jeg tro:-) Tøfft perspektiv og fint skarphetspunkt. Gleder meg stoooort til fortsettelsen!! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2015 Nå har du fått overledning og jordfeil på en gang....kan ikke begynne og ta bilder av slikt. Hvem kan like slikt? Jo, sånne som meg:-) Akkurat slike bilder er jeg en svoren tilhenger av. Det er utrolig mye former og farger som vi ikke legger merke til idet daglige. Jeg merker at jeg ser mye mer når jeg har kamera med, og det igjen har ført til at jeg er begynt å fotografere uten kamera. Legger merke til de underligste ting rundt meg. Synes dette er kreativt av deg, og en evolusjon i din fotoverden vil jeg tro:-) Tøfft perspektiv og fint skarphetspunkt. Gleder meg stoooort til fortsettelsen!! Hei! Ja akkurat sånn er jeg også! Det er jo bare ca to år siden jeg begynte så smått å fotografere med iPhonen, men det sa liksom pang i hodet mitt! Plutselig ser jeg alt på en annen måte enn før, og er blitt en helt håpløs turpartner...stopper overalt!! Får litt abstines hvis kameraet ikke er med, blir redd for at jeg skal gå glipp av et scoop. . Men koser meg stort! Mye artig forran meg Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Får litt abstines hvis kameraet ikke er med, blir redd for at jeg skal gå glipp av et scoop. . Derfor har jeg et lite lommekamera alltid i jakka, så jeg slipper å bruke iPhonen.........og alltid er klar til et "skudd"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg