johanjr Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Hei, vurdere å starte en meget spesiell løsning. Hvor kunder får tilgang på Hardware til innkjøpspris mot å betale et årlig gebyr. Gebyret vil bli i størrelseorden 300 - 500,- Vareutvalget blir det samme som ho PSdata. Besparelsen vil være ca 10 - 15% i gjennomsnitt! Er de noe interesse for dette? Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Jeg har en viss peiling på innkjøpspris, og de er ikke noe særlig billigere enn hos de billigste webshopene. Mange av leverandørene har sine egne webshoper oxo, så det spørs om den ideen din er noe særlig å tjene på i det hele tatt. Men hvis man kan tjene mer enn det man betaler så hadde det vært noen. Er vel kanskje best for folk som kjøper veldig mye hardware enn de som bare kjøper en gang i blant. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Det kan sikkert bli en sukeess det, men da må du klare overtale oss om at det blir billig! og lønnsomt!... Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Meget god ide.. Men det er vel en del andre utgifter som må dekkes..du kommer til å få et ustanselig tyt av fjortiser som har brent cpuen sin fordi de monterte den feil, også vil de dekke det på garantien osv osv... Men for folk som kjøper mye hardware så er det genialt :smile: Rema1000 konseptet fungerer. Ser når useriøse webshoper med rykte værre en svartedauen ala Topline selger billige skjermkort, så slår mange til, pris er det folk går etter! Blir jo hyling og grining til slutt.. Klarer du å holde godt rykte mtp garantideking/reklamasjoner og ha en seriøs opptreden så ser dette lovende ut i mine øyne :smile: Hondaen Lenke til kommentar
johanjr Skrevet 22. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2002 Erd et noen som er interessert i å benytte seg av dette tilbudet allerede nå så ta kontakt med meg på [email protected] Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Hehe, håper ikke dere går og tror at innkjøpspris er noe spesielt billigere enn utsalg har eget firma og det er ikke store fortjenestene på salg her altså max 5% på komponenter, litt mer på komplette pc'er. Dyrere produkter kan det bli litt provisjon på ja. Pengene ligger i salg av løsninger og fast support på dette. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 bare du ikke begynner som topline!!!!!.... Syns det er rimelig billig mpå kommplett og databutikken. mvh knutern_ Lenke til kommentar
skybiz Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 En svært god ide! :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Quote: johanjr skrev (2002-02-22 11:41):Erd et noen som er interessert i å benytte seg av dette tilbudet allerede nå så ta kontakt med meg på [email protected] Men du vil jo ikke akkurat tjene på dette. Bare så det er sagt. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 og du kan samarbeide med http://www.hw.no ha eget tilbake meldings forum tror ikke det er mye å tjene du må ha penger til å starte med!! start kapital kjøpe in kjente varer du vet selger som varmt hvete brød i starten sony skjermer + at du må tørre å klage hvis varer er feil produsert Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Det vil nok gå i dass, de fleste liker og handle hos seriøse firmaer med godt rykte. Dessuten blir det nok dritt for deg med reklamasjons klager. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 øhm, dere snakker ikke om INNKJØPRSPRIS her vel? Den ligger jo langt under utsalgsprisen. Innkjøpspris = utsalgspris - fortjeneste - indirekte kostnader. Ikke bland selvkost(innkjøpspris+indirekte kostnader) med innkjøpspris. Dersom det er snakk om innkjøpspris eller tilnærmet innkjøpspris så er det jo veldig interesant :smile: Lenke til kommentar
johanjr Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 Ja det er innkjøpspris! Men jeg må ha minst 200 stk som betaler 400,- per år for at dette skal gå... Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Det er jo en rimelig lav DB på datautstyr da... Blir ikke akkurat så skrekkelig mye billigere, i tillegg til at det blir mer knot med henhold til retur av defekte varer o.l. De fleste større firmaer som PSData, Komplett osv. har egne rabatter da de er i samme gruppe med henholdsvis Hattelco og Norek. Men det er klart, man sparer jo et par tusen på en komplett og forholdsvis kraftig PC da. TP kabler, div. perifirikort (nett, IEEE1394, USB osv), vifter o.l kan man dog få endel billigere. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 vel jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg sjekket litt på priser. en HP 980CXI koster rundt 2700,- fra komplett. prisen på denne hvis man kjøper den som et firma er rundt 2000,- Hvis ikke 700kroner er mye så vet ikke jeg. Jeg er student, så jeg har beklageligvis ikke penger til å kjøpe nytt data utstyr, det blir liksom enoppgradering hver 3. - 4. år eller noe slikt. Nå har jeg hatt min maskin i 2år jeg syntes denne funker kjempe fint enda jeg :smile: Frankey Kr.sand Lenke til kommentar
johanjr Skrevet 24. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2002 Her kommer noen eksempler på besparelse: AMD XP1800 - Sparer 100,- MSI K7T-266 PRO2-RU - Sparer 140,- Western Digital Caviar 120GB IDE 7200RPM Special Edition - Sparer 125,- Chieftec Dragon Medium Tower m/dør Sølv - sparer 150,- I tillegg: Husk på at desto større omsetning vi får påd ette desto større mulighet har vi til å presse prisene! Besparelsen er regnet utifra kjøp på komplettdata sine web priser. PÅ komplette bærbare og stasjonære maskiner er besparelsen fra 1000 - 3000,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå