greteknudsen Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Jeg går første året på et musikkgymnas utenfor Bergen(kommer egentlig fra Nordland), og jeg har nå lenge tenkt å investere i et ordentlig portabelt piano. Det som er så dumt er at pianoet koster mye penger, som jeg ikke har. Jeg har blitt nominert til Drømmestipendet, men det er ikke garantert at jeg vinner det, dessuten vil det fremdeles ikke være nok. Hvilke andre fond og støtteapparat kan jeg søke om støtte fra? På forhånd, tusen takk for svar! Lenke til kommentar
vidor Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Sjekket siste Legathåndboken ? Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 http://www.frifond.no/Husker vi søkte om penger til utstyr til LAN (switcher, kabler etc) på ungdomsskola, jaggu fikk vi noen tusen og Lenke til kommentar
greteknudsen Skrevet 16. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2015 Ja, har sjekket legathåndboken, men finner for det meste stipend som er regnet på grupper, kor og band, ikke enkeltpersoner..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå