ilpostino Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Jeg sitter med Outlook 2013 og så et nytt ikon. Ikonet ser slik ut. -> Ikonet er til venstre for e-posten i e-post listen i Outlook. Når jeg dobbelklikker på den for å lese den kommer e-posten opp som om man har trykket "Svar alle" eller tilsvarende. Fra-feltet er fylt ut med avdender (selv om e-posten kom utenfra huset), til-feltet er fylt inn med alle mottagerne av e-posten, emnet er fylt ut og innholdet i e-posten er fylt ut. Er det noen som vet hvorfor dette skjer? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Jeg sitter med Outlook 2013 og så et nytt ikon. Ikonet ser slik ut. -> Outlook ikon.PNG Ikonet er til venstre for e-posten i e-post listen i Outlook. Når jeg dobbelklikker på den for å lese den kommer e-posten opp som om man har trykket "Svar alle" eller tilsvarende. Fra-feltet er fylt ut med avdender (selv om e-posten kom utenfra huset), til-feltet er fylt inn med alle mottagerne av e-posten, emnet er fylt ut og innholdet i e-posten er fylt ut. Er det noen som vet hvorfor dette skjer? Kan *denne* linken være til hjelp? Det ser ut som flere har lurt på det samme i den tråden :-) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2015 Trodde jeg hadde lest den posten (fikk bare tre treff els da jeg brukte Google bildesøk). Testet et par ting som stod der så får vi se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå