xibriz Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Blir de å se rart på meg hvis jeg leverer inn en bil til EU-kontroll som mangler dørtrekk på førersiden å vindusheisen er defekt? Eller går det bra å bilen blir godkjent med mindre det er andre mangler? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Tror du får 2er feil med vindusheisen, da det ansees som nødutgang. Kan aldri ha sett at de har testet vinduene på mine biler dog. Dørtrekket er vel ikke noe problem. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 16. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2015 Da er det kanskje en ide å ta på dørtrekket... mindre sjans for at de tester vinduet da Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 https://lovdata.no/dokument/SF/forskrift/1994-10-04-918/KAPITTEL_31#%C2%A731-6 Det står ingenting her om at sidevinduet skal kunne rulles ned. Men det kan kanskje tolkes slik? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Om vinduene er ansett som nødutganger er det nok mange biler nødutgangene ikke funker på vinterstid, spesialt nå med så mange biler som har elektriske vindusheiser. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 17. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2015 Om vinduene er ansett som nødutganger er det nok mange biler nødutgangene ikke funker på vinterstid, spesialt nå med så mange biler som har elektriske vindusheiser. Det er akkurat slik problemet oppstod. Jeg ble litt ivring når jeg skulle ha ned vinduet og alt var frosset. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Bestilte ny Wire på ebay til min A3 for 150 kr. Passet perfekt. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Vindusheisen skal ikke være en del av EU-kontrollen, som sagt over her. Det de derimot ser på, er innvendig dørhåndtak. Dette må virke pga sikkerhet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå