Rayline TWB Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Har sett litt rundt på diverse webshoper, og ser bla. at Komplett.no har Intel P4 3,06 Ghz 533 FSB til kr. 3.700,- , mens mange andre har den til 1000- lappen billigere......Har ikke Komplett kuttet prisene enda? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 nå er det 800 versjonen de har kuttet prisen på Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Joda - det er helt Ok det - at de har kuttet på 800 FSB, men det var ikke det jeg skulle ha frem. Det jeg skulle ha frem er at "Er det ikke rimelig rart at Komplett ligger 1000- lappen høyere i pris enn mange andre webshoper på denne CPU'en?" Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Større lager tar lengre tid til å bli kvit med.... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Halloooo - de har 5 stk. på lager - er vel ikke akkurat et "stort" lager....? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Halloooo - de har 5 stk. på lager - er vel ikke akkurat et "stort" lager....? Nå ja.... Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Off-topic: Utålmodige folk er slitsomme. Live in the real world people. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Ja, det var veldig off-topic også det der - for her er det ingen som er utålmodige. Det var rett og slett et spørsmål, og det må vel også du "Transistorbass" kunne forholde deg til......? Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Har sett litt rundt på diverse webshoper, og ser bla. at Komplett.no har Intel P4 3,06 Ghz 533 FSB til kr. 3.700,- , mens mange andre har den til 1000- lappen billigere......Har ikke Komplett kuttet prisene enda? Hva fikk du som svar da du sendte mail til de da? For du har vel sent mail og spurt de FØR du spurte her?? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Ja, men mail ble sendt i kveld - så dermed er det ihvertfall ikke svar på mailen før i morgen - og da kan jeg jo like godt stille spørsmålet her også - synes du ikke det? Er det ikke derfor vi bla. har disse forumene? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Ja, men mail ble sendt i kveld - så dermed er det ihvertfall ikke svar på mailen før i morgen - og da kan jeg jo like godt stille spørsmålet her også - synes du ikke det? Er det ikke derfor vi bla. har disse forumene? Jepp ! Kan hende at komplett ikke har fått inn CPUèr med lavare pris eller vil prøve å selge de gamle først, det er alltid noen som ikke har greie på priser..... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Det irriterer meg også. Har tenkt å kjøpe nettopp 3,06 GHz, men siden jeg ikke har lyst til å kjøpe på webshop, må jeg kjøpe hos datakjeden. Kunne de bare få opp dampen... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Får jeg svar på mailen, så skal jeg poste svaret her umiddelbart.......... Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Selvom det er 5 stk igjen, så er det ikke den cpuen som det går mest av akkurat! Vis du skal ha pentium kjøper man 2.6C++ Nesten ingen som kjøper med 533 nå lenger Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Selvom det er 5 stk igjen, så er det ikke den cpuen som det går mest av akkurat! Vis du skal ha pentium kjøper man 2.6C++Nesten ingen som kjøper med 533 nå lenger Jeg gjør. Jeg har et Gigabyte 8IHXP hovedkort I850E som støtter HT. Da må jeg kjøpe 3,06 533FSB. Gidder ikke bytte hk, fordi jeg har 1 GB RDRAM. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Jeg har også et kort som ikke støtter 800 FSB, så derfor må det bli en 533 FSB vet du........ Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 ok, glem det! Men kjøper dere den dyreste da?? Det er jo nesten billigere å kjøpe nytt hk og cpu. (unntatt for deg med rdrammen da) Men, jeg hadde nok ikke kjøpt den versjonen! Hadde hller kjøpe en lavere og klokka! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Jo, men jeg ser den på en weshop for 2.400,-, og det er vel nærmest et godt kjøp skulle jeg tro....... Lenke til kommentar
TRS Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 mulig dette ikke har noe konkret med saken og gjøre men jeg mener og ha lest for 3-4 måneder siden i en test (husker ikke hvor) anngående web-shop priser. Der kom vel komplett på 6plass eller noe tror jeg av 10 utvalgte. Her gikk det da ut på og finne ut hvilken web-shop som lå nærmest ideal pris (eller hva du vil kalle det) på 10 eller var det 15 produkter. (Dvs, ideal pris i gjennomsnitt på de produktene som de hadde av de 10(15)) Her kom MPX best ut med 2.3% eller noe ca over ideal pris. Husker jeg ikke feil så var komplett enten 14 eller 16% +- over ideal pris. Og helt ærlig tror jeg neppe det har forandret seg noe særlig. Foråvrig så hadde både MPX og Komplett 8 av 10 varer inne Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Det stemmer det Eurofighter...........:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå