Gå til innhold

Mannen med hatten

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hatt gjør seg bra på bilder! Stilig dette. Jeg skulle gjerne sett en versjon hvor du hadde ventet til han hadde gått litt lenger så han fikk en fin hvit bakgrunn og tredde litt mer frem i bildet, men er ikke sikkert at det hadde blitt bedre, bare en tanke jeg fikk når jeg så det.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Takker for kommentarer. I og med at han går rundt hjørnet, hadde jeg ikke mulighet for å bruke den hvite veggen som bakgrunn. Måtte prøve og plassere han mot de hvite stolpene, slik at bremmen blir synlig. Ang. ansiktet, så vil jeg la det være mørkt av to grunner. Anonymisering og et litt "mystisk" preg på bildet.

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Her ser jeg for meg du er detektiv ute på spaningsoppdrag, sitter i en bil og får øye på denne skumle mannen og skyter han med kameraet ditt. ;) Har jeg sett for mye på film...?...

Det har du:-) Og så må du ikke se slike filmer alene..

Takker for fantasifull kommentar!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Mørk stemning som i en gammel s/hv film ,hvor hovedrolleinnehaveren lurte rundt i skyggene. Han mangler bare en sigarett i munnviken siden datidens filmer ikke ble omfattet av røykeloven.

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Mørk stemning som i en gammel s/hv film ,hvor hovedrolleinnehaveren lurte rundt i skyggene. Han mangler bare en sigarett i munnviken siden datidens filmer ikke ble omfattet av røykeloven.

Vennlig hilsen

Alec

:-)) Takker for fantasifull kommentar fra deg også Alec. Han har nok slutta og røyke, bruker snus som du ser hvis du studerer bildet veeeldig nøye.....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...