NeEeO Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 (endret) Hei, den svarte isolasjonen på kabelen på hodetelefonene min har blitt slitt og gått av.Jeg kan bokstavelig talt røre 4-5 cm med kobbetråd(eller noe som ligner det, oransje). Tenkte at det var farlig så jeg dro i den, formålet var å ødelegge den helt, men fikk det ikke til, så jeg lot den ligge inntil videre. Nå plutselig trenger jeg hodetelefonene i 2 timer, de fungere fortsatt normalt, men er det farlig? Endret 15. februar 2015 av NeEeO Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 15. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2015 (endret) nei Hva hvis den kommer i kontakt med vann? vann leder strøm? Og hvorfor? Endret 15. februar 2015 av NeEeO Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 det går ikke nok strøm der til å være farlig. ta litt elektrikkertape eller tilsvarende rundt og bruk de så lenge de holder, ingenting å bekymre seg for 3 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 15. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2015 det går ikke nok strøm der til å være farlig. ta litt elektrikkertape eller tilsvarende rundt og bruk de så lenge de holder, ingenting å bekymre seg for Takk! Spessielt for at du kom med en forklaring også Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Vann leder ikke strøm, dessuten er det nok bare signalkabler. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Ikke bare er dette lavvolst signalkabler, men de er også dekket med et tynt lag plast som er grunnen til at fargen er litt oransje. Så lenge du dekker over med tape så du ikke sliter av dette plastlaget så går det helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå