AnonymDiskusjon Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Hei. Vi har vært sammen i ett og et halvt år. (Og er litt i underkant av 30år) I begynnelsen hadde vi (som de fleste andre?) sex flere ganger per dag, han fikk ereksjon av omtrent ingenting og kunne få orgasme flere ganger per dag uten at det hadde noe å si for neste ereksjon. Nå kan vi ha sex for eksempel fredag morgen, han får ikke reisning hele dagen og kvelden og ofte ikke før lørdag kveld. Han sier at han tenner like mye på meg nå som før, men jeg kjenner at jeg blir veldig usikker av dette. Vi ses ikke så mye, noe som gjør at dette gjør meg enda mer usikker. I perioder ses vi kanskje to helger i måneden , andre perioder mer eller mindre. Jeg vet at alle menn er forskjellige og innerst inne vet jeg at dette helt sikkert er normalt, men den lille stemmen bak i hodet som forteller meg at han ikke tenner like mye på meg lenger vil liksom ikke gå vekk. Kan menn være veldig kåt uten å få reisning på "så lenge"? Håper på seriøse svar. Anonymous poster hash: f9dba...073 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 (endret) Altså, uten at jeg vet noe om han kan ha en medisinsk eller aldersrelatert tilstand som gjør at han ikke får ereksjon, så kan jeg si så mye som at jeg får ALLTID ereksjon dersom jeg er kåt. og noen ganger når jeg ikke er kåt i tillegg. Endret 15. februar 2015 av Bruker-182691 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Tror dette varierer veldig fra person til person. Selv føler jeg nesten at jeg sliter litt med det samme, men ikke i nærheten av så "mye" som kjæresten din. Jeg har ikke kjæreste, men har holdt på med ei jente noen måneder nå. Jeg kan godt runke 2-3 ganger om dagen.. om jeg virkelig kjeder meg.. og blir generelt kåt ganske lett. Men når jeg er med "dama" og vi f. eks har sex klokken 18.00 en dag, så er jeg ikke like kåt om kvelden. Det varierer, jeg får som regel ereksjon når vi legger oss.. og da ender det gjerne opp med sex, men da har jeg ikke sjans til å få utløsning. Noe som dama blir bekymret over, da hun tror det er henne det er noe galt med.. noe det absolutt ikke er. Så mitt problem er ikke at jeg ikke blir kåt, men heller at jeg ikke klarer å få orgasme sammen med henne mer enn én gang per dag. Om vi har sex to ganger for dag, hver morgen og kveld.. så kan jeg klare det, men om vi har sex med for få timer i mellom.. så sliter i alle fall jeg. Er forresten i midten av 20-årene.. 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 sexlyst har mye med andre faktorer å gjøre, er mannen stressa, sliten osv så kan det gi utslag. sex 2 ganger hver dag er mye i lengden, ikke alle menn som klarer å holdet det nivået. Men en gang om dagen f.eks burde ikke være noe problem gitt at det ikke er andre faktorer som påvirker. Hvis han runker ødelegger det også.... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2015 Hovedposter her. Det med flere orgasmer med timers mellomrom forstår jeg. Her er det mer snakk om en orgasme fredag morgen og så ikke reisning igjen før lørdag morgen for eksempel. Selv om han sier at han er kåt og har veldig lyst på meg. Jeg føler meg utrolig teit som blir usikker av dette. Særlig med tanke på at vi kunne ha sex en del ganger per dag tidligere, til og med hvis han fikk orgasme. Jeg klarer ikke å forstå at han kan være like tent enda, men uten å få ereksjon? Anonymous poster hash: f9dba...073 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 tenkt litt på variasjon? hva med å prøve noe litt nytt? et sexliv behøver å forandre seg ettersom årene går.... ingen gidder samme tralten i 50 år Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2015 Hovedposter her. tenkt litt på variasjon? hva med å prøve noe litt nytt? et sexliv behøver å forandre seg ettersom årene går.... ingen gidder samme tralten i 50 år Vi har et veldig godt og variert sexliv. Og dette er jo etter 1,5 år og ikke mange år. :/ Anonymous poster hash: f9dba...073 Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Høres veldig endimensjonalt ut å måle tilfredshet ut fra hvor mange ganger pikken står i døgnet. Latterlig. 2 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 I mangel på ereksjon tar dere fortsatt å nyter hverandre? Hvor mye forspill har dere før dere kommer til konklusjonen ingen ereksjon? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Folk her er så raske til å komme med at det er forskjellige tilstander og legebesøk som skal til. Det har vel kanskje en sammenheng med at folk her inne har veldig sjeldent eller aldri sex. Stort sett så kommer det av et kjedelig sexliv, stress eller dårlig fysisk form. Han tenner nok sikkert på deg. men kanskje du bør jobbe litt hardere for å få han stiv, og gjøre det meste av pulinga selv? Så kommer det seg sikkert. hehe kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg