olen Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Jeg har et hjemmenettverk med en trådløs D-Link router med tre faste nettverkspunkter (10/100) i tillegg til trådløs oppkobling. Da jeg har behov for minst seks nettverkspunkter i huset må jeg utvide nettverket med et produkt som gir denne muligheten. Hva trenger jeg? Hub, router, switch? Råd mottas med takk Ole Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Dersom det går greit med ikke-trådløst, ville jeg såklart anbefalt en switch... Har absolutt ikke peil på trådløse ting... (Har fordommer mot trådløse ting.) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Quote: the_ruthless skrev (2002-02-21 19:23):Dersom det går greit med ikke-trådløst, ville jeg såklart anbefalt en switch... Har absolutt ikke peil på trådløse ting... (Har fordommer mot trådløse ting.) Jeg ville oxo ha anbefalt deg å kjøpe switch...så slepper du all den konfig. av adapteret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå