Sithcato Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Uten tittel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 I mine øyne, brilliant teknisk sett. Noe oppstilt person, men vet at mange vil være uenig med meg her. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
HSP Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 I mine øyne, brilliant teknisk sett. Noe oppstilt person, men vet at mange vil være uenig med meg her. Vennlig hilsen Ragnar Jeg holdt på å svare omtrent det samme i sta. Veldig bra på det tekniske og komposisjon, farger alt slikt er jo ypperlig. Men det blir for unaturlig for min smak, spesielt det smykket som henger i hendene. Men dette er jo personlig smak og preferanser. Men en del av de mer konspetuelle bildene dine liker jeg også veldig godt, selv om de på ingen måte er naturlige eller realistiske. Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Hei Cato Fint hvis du gir oss litt tilbakemeldinger på hva du vil/mener med bildenene dine, og hva du sier om tilbakemeldingene:-) Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Hei, jeg synes medaljongen tar for mye oppmerksomhet fra anskitet og uttrykket som du antagelig ønsker å formidle? aagesp Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 En lik syk beskjæring er å kutte bilde i overkant rett over knokene på modellens høyre arm! aagesp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg