Gå til innhold

Kamptråd - Preston North End vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Allerede i 2007/08 da jeg begynte å føle med på fotball, så etterlyste jeg en høyreback og midtbanespiller i verdensklasse. Hargreaves var mye skadet, Fletcher og Park var elendige, Scholes var god, men ikke verdensklasse lenger, og Carrick var bare middels i BPL, og god i CL. Hvis jeg ikke husker feil, så brukte vi Wes Brown, John Oshea og Gary Neville som høyrebacker. Alle var elendige. Skrev opp en liste over de to spillerne, som kunne ha gjort United til et et totalt komplett lag, som da var Sagna, og Swheinsteiger. Siden den gang har Valencia, Jones, Smalling, Rafael og Fabio spilt på høyrebacken. Vært bra i noen perioder, men katastrofe alt i alt. Så konklusjonen er at jeg fortsatt venter på en høyreback og en midtbanespiller i verdensklasse.

Nå ble da Fletcher en glimrende fotballspiller før han ble syk. Rafael har også hatt noen gode sesonger før han ble fast inventar på skadelisten. Neville var i sin tid også en meget habil spiller. Carrick har vært en solid midtbane også, og Scholes var da virkelig verdensklasse på den tiden du nevner.

Vi så allerede den gang at United trengte ny midtbanespiller. Scholes var vell 33 år på den tiden? Var ikke noe Gerrard, Lampard eller Deco på den tiden akkurat, men selvsagt verdensklasse på sitt beste som på starten av 2000 tallet

Lenke til kommentar

Folk som tror det må være kontakt for at det skal blåses ... :no: Må en spiller foreta en unnamanøver så han mister balanse og faller kan det godt være en foul, selv om ingen berøring finner sted. Det ville kanskje sett penere ut om han kjempet for å holde seg oppreist, men han blir tatt, så hvorfor skulle han kjempe for ikke å få avblåsningen i sin favør?

Lenke til kommentar

Klar dive. Synd at han gjorde det, for da fikk vi ikke vite om han burde hatt straffe eller ikke.

Tror Rooney vet akkurat hva han gjør, for jeg har sett det før også. Når han er 3 meter unna situasjonen er jeg ganske sikker på at han vet at det blir straffe om han kaster seg.

Nå har det ingenting å si for kampen da. Man Utd ville vunnet uansett. Morro med kamp mot Arsenal neste runde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...