Mr. President™ Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 FELLAAAAINIIIIII! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Fella-fuckin-ini!!! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Fortsett kjøret nå! Ikke gå defensivt ut! FY FAEN hvis de går defensivt ut nå! Lenke til kommentar
surtei Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Man kan beskylde Fellaini for å være dårlig på mye, men i boks er han uvurderlig! Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Og Valencia fikk slått inn uten å treffe en motspiller slik at det ble corner Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Meget fornuftig bytte Davies levde på overtid.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Man kan beskylde Fellaini for å være dårlig på mye, men i boks er han uvurderlig! Hva tenker du han er dårlig på? Jeg mener generelt at han er en meget god fotballspiller (med litt ukontrollerte albuer). Lenke til kommentar
surtei Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Litt for temposvak og ikke ideell i pasningspillet Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Man kan beskylde Fellaini for å være dårlig på mye, men i boks er han uvurderlig! Hva tenker du han er dårlig på? Jeg mener generelt at han er en meget god fotballspiller (med litt ukontrollerte albuer). Spol et år tilbake og han gjorde veldig mye rart Unner han dog suksses nå. Kan ikke vært gøy for han for et år siden. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 (endret) Man kan beskylde Fellaini for å være dårlig på mye, men i boks er han uvurderlig! Hva tenker du han er dårlig på? Jeg mener generelt at han er en meget god fotballspiller (med litt ukontrollerte albuer). Tja, han er jo ikke spesielt god på annet enn hodedueller egentlig... Vår egen peter crouch spør du meg. God å ha til tider, men en meget god fotballspiller? Nja. Morsomt at han scorer da. Endret 16. februar 2015 av [email protected] Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2015 Fellaini > Falcao Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 pr dags dato kan jeg være enig. Falcao er en skygge av seg selv. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Allerede i 2007/08 da jeg begynte å føle med på fotball, så etterlyste jeg en høyreback og midtbanespiller i verdensklasse. Hargreaves var mye skadet, Fletcher og Park var elendige, Scholes var god, men ikke verdensklasse lenger, og Carrick var bare middels i BPL, og god i CL. Hvis jeg ikke husker feil, så brukte vi Wes Brown, John Oshea og Gary Neville som høyrebacker. Alle var elendige. Skrev opp en liste over de to spillerne, som kunne ha gjort United til et et totalt komplett lag, som da var Sagna, og Swheinsteiger. Siden den gang har Valencia, Jones, Smalling, Rafael og Fabio spilt på høyrebacken. Vært bra i noen perioder, men katastrofe alt i alt. Så konklusjonen er at jeg fortsatt venter på en høyreback og en midtbanespiller i verdensklasse. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Der dimaria, der er du god Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Skyt der ja... Nisse. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Og DET er en knallbra støttepasning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå