Gå til innhold

Kamptråd - Preston North End vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan beskylde Fellaini for å være dårlig på mye, men i boks er han uvurderlig!

Hva tenker du han er dårlig på? Jeg mener generelt at han er en meget god fotballspiller (med litt ukontrollerte albuer).

Spol et år tilbake og han gjorde veldig mye rart :p Unner han dog suksses nå. Kan ikke vært gøy for han for et år siden.

Lenke til kommentar

Man kan beskylde Fellaini for å være dårlig på mye, men i boks er han uvurderlig!

Hva tenker du han er dårlig på? Jeg mener generelt at han er en meget god fotballspiller (med litt ukontrollerte albuer).

Tja, han er jo ikke spesielt god på annet enn hodedueller egentlig... Vår egen peter crouch spør du meg.

God å ha til tider, men en meget god fotballspiller? Nja.

Morsomt at han scorer da.

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar

Allerede i 2007/08 da jeg begynte å føle med på fotball, så etterlyste jeg en høyreback og midtbanespiller i verdensklasse. Hargreaves var mye skadet, Fletcher og Park var elendige, Scholes var god, men ikke verdensklasse lenger, og Carrick var bare middels i BPL, og god i CL. Hvis jeg ikke husker feil, så brukte vi Wes Brown, John Oshea og Gary Neville som høyrebacker. Alle var elendige. Skrev opp en liste over de to spillerne, som kunne ha gjort United til et et totalt komplett lag, som da var Sagna, og Swheinsteiger. Siden den gang har Valencia, Jones, Smalling, Rafael og Fabio spilt på høyrebacken. Vært bra i noen perioder, men katastrofe alt i alt. Så konklusjonen er at jeg fortsatt venter på en høyreback og en midtbanespiller i verdensklasse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...