Gå til innhold

Kamptråd - Preston North End vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gressmatta. Så kanskje ikke mest levende ut det gresset der... Men så lenge det ikke begynner å løsne, så skal jeg si meg fornøyd.

Er heldigvis sol i dag og opphold i kveld i Preston, så det blir i det minste tørt :D

TV2 viser forresten Fotballens disipler på Sportskanalen etter kampen. En knallgod og morsom dokumentar om United-fans i Norge fra 1996 som alle her må se.

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenker det blir Fellaini og Falcao på topp som forrige gang. Spennende det. Misliker jo spesielt den "type fotball" hvor man har en target man som skal heade ned til de mer kliniske spillerne, men om det funker så smiler jeg bredt!

Uansett bør ikke Preston NE være særlig redd for innlegg fra høyresiden mot Fellaini. Valencia spiller nemlig der.

Lenke til kommentar

Liker lagoppstillingen, med unntak av Fellaini. Ville heller sett Janu. Håper at Rooney starter på topp. Håper det blir en 4-1-2-1-2 med Blind som holdende, Fella og Herrera som sentral, ADM som 10'er og Rooney Falcao fremst. Blir vel Fella eller ADM på topp med Falcao. Forhåpentligvis hvertfall Rooney som 10'er og ikke som SM.

Lenke til kommentar

Liker lagoppstillingen, med unntak av Fellaini. Ville heller sett Janu. Håper at Rooney starter på topp. Håper det blir en 4-1-2-1-2 med Blind som holdende, Fella og Herrera som sentral, ADM som 10'er og Rooney Falcao fremst. Blir vel Fella eller ADM på topp med Falcao. Forhåpentligvis hvertfall Rooney som 10'er og ikke som SM.

Ikke ha for høye forhåpninger nå, du! LvG er en sta jævel og jeg tror ikke han setter Rooney fremover kun fordi "alle" mener han bør spille lenger fremme. LvG tok nok det som et stort nederlag å endre formasjon fra 352 til 442d. Men vi kan jo ha et lite håp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...