Sunny95 Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 (endret) Hei, jeg har biologi 2 eksamen som privatist til våren. Jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med å lage et næringsnett for et dystrofisk innsjø som er en næringsfattig innsjø og har surt vann (pH 3). De har lite tilgang til oksygen og lys. (Det er et økosystem jeg selv valgte). Jeg har prøvd meg frem, men trenger hjelp om jeg kan sette inn flere arter og om det jeg har skrevet er riktig. (Se vedlegg for bildet) En annen ting er at arter på samme trofiske nivå i et næringsnett kan påvirke hverandre, er det fordi en organisme kan spise et annet organisme fra to ulike trofiske nivåer og kan det være andre faktor som også spiller inn? Vet dere om det finnes fasit for gamle eksamen i biologi, siden det ligger ikke på udir? har lest at det ikke finnes fasit siden det kan være mange ulike tolkninger på en oppgave (Ingen bestemt fasit svar). Tusen takk for hjelpen på forhånd Endret 15. februar 2015 av Sunny95 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå