Gå til innhold

235 unread messages, and increasing

Anbefalte innlegg

Har et seriøst problem. Slår på maskina, en ganske god PC, XP Home.

Når jeg slå den på må jeg velge Bruker/Profil...

Men under den ene så står det "235 unread messages", og den øker stadig. Dette er e-poster som kommer fra en som logget på pc-en min tidligere... Han har logget ut, har selv ingen e-poster nå... men hos meg står det altså 235 uleste beskjeder... Minner på at hverken MSN eller noen form for e-postprogram er åpen...

HVA I HULESTE ER FEIL, OG HVORDAN FÅR JEG FJERNET BESKJEDEN OM AT JEG HAR MASSE EPOST SOM JEG IKKE HAR!!!!?!?!?!?!?!?!??!

Also..., Pc'en lager en brummelyd med korte intervaller, begge disse to probleme oppstod på samme tid, rundt 1 dag siden.

Please hjelp, takker på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er garantert MSN som føkker det til. Mikrosaft eier jo MSN og har "bakt" dette inn i Windows. Bakverket har så mange ingredenser at de ikke klarer å holde helt styr på alt og da blir det feil som dette. Utrolig irriterende at brukerene skal bli pådyttet epostløsninger og innsydde greier man ikke vil ha.

Jeg tror du kan disable Windows messenger fra oppstarten en eller annen plass. Da tror jeg problemet skal forsvinne. Kanskje noen her husker hvor man disabler det.

Lenke til kommentar
Nei, han brukte samme profil som meg. Forresten så skjedde dette under et LAN, og det viser seg at en annen maskin har akkurat samme problemet...

Hvilket mailprogram bruker du? OE?

Har du sjekka "Tools" "Accounts" og "mail"? Hvis han har lagt til en profil til der vil begge mailadressene bli en del av innboxen din på en måte...

Lenke til kommentar

kun msn ble logget på, oe ikke brukt, eller luktet på.

hotmail acc ble åpnet og alle mail slettet. På den pc'en jeg sitter på nå får jeg nå 0 new. så vidt jeg vet har det blitt prøvd å logge på med min account på de gjeldende maskiner uten å fjerne problemet (etter mailoppryddinga).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...