Daguerreo Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Har et seriøst problem. Slår på maskina, en ganske god PC, XP Home. Når jeg slå den på må jeg velge Bruker/Profil... Men under den ene så står det "235 unread messages", og den øker stadig. Dette er e-poster som kommer fra en som logget på pc-en min tidligere... Han har logget ut, har selv ingen e-poster nå... men hos meg står det altså 235 uleste beskjeder... Minner på at hverken MSN eller noen form for e-postprogram er åpen... HVA I HULESTE ER FEIL, OG HVORDAN FÅR JEG FJERNET BESKJEDEN OM AT JEG HAR MASSE EPOST SOM JEG IKKE HAR!!!!?!?!?!?!?!?!??! Also..., Pc'en lager en brummelyd med korte intervaller, begge disse to probleme oppstod på samme tid, rundt 1 dag siden. Please hjelp, takker på forhånd. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Det er garantert MSN som føkker det til. Mikrosaft eier jo MSN og har "bakt" dette inn i Windows. Bakverket har så mange ingredenser at de ikke klarer å holde helt styr på alt og da blir det feil som dette. Utrolig irriterende at brukerene skal bli pådyttet epostløsninger og innsydde greier man ikke vil ha. Jeg tror du kan disable Windows messenger fra oppstarten en eller annen plass. Da tror jeg problemet skal forsvinne. Kanskje noen her husker hvor man disabler det. Lenke til kommentar
Daguerreo Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Takk for svaret. Har forresten avinstallert MSN..., men det funket jo heller ikke da... Jaja, XP Home suger, så kan vel alltids ty til å formatere og legge inn ny windows...med mindre det er noen andre ideer... Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Logget han seg på Windows med en annen profil enn den du bruker? I såfall prøv å slett den fra "c:\documents and settings\" Lenke til kommentar
Daguerreo Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Nei, han brukte samme profil som meg. Forresten så skjedde dette under et LAN, og det viser seg at en annen maskin har akkurat samme problemet... Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Nei, han brukte samme profil som meg. Forresten så skjedde dette under et LAN, og det viser seg at en annen maskin har akkurat samme problemet... Hvilket mailprogram bruker du? OE? Har du sjekka "Tools" "Accounts" og "mail"? Hvis han har lagt til en profil til der vil begge mailadressene bli en del av innboxen din på en måte... Lenke til kommentar
XtraPlay Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Det går nok bra og husk ting tar tid Gjett om jeg brukte tid på det..... Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 kun msn ble logget på, oe ikke brukt, eller luktet på. hotmail acc ble åpnet og alle mail slettet. På den pc'en jeg sitter på nå får jeg nå 0 new. så vidt jeg vet har det blitt prøvd å logge på med min account på de gjeldende maskiner uten å fjerne problemet (etter mailoppryddinga). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå