Solsaks Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Vet dere om noen norske sjekkeartister? Vet om noen og kan godt poste link til FB deres hvis dere har spørsmål til dem. Virker som mange her trenger litt råd på veien. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 "Råd" fra en sjekkeartist! Haha! Good one! Anonymous poster hash: 8b761...acf Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 (endret) Vet dere om noen norske sjekkeartister? Vet om noen og kan godt poste link til FB deres hvis dere har spørsmål til dem. Virker som mange her trenger litt råd på veien. Jeg tror jeg bare skal peke på Sjekketråden, der man finner det meste som omhandler sjekking her på diskusjon.no. Inkludert info om iallfall noen "sjekkeartister", hvis man spør. Endret 15. februar 2015 av Raven_Heart Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 (endret) Noe sier meg at Solsaks er her for å promotere seg selv Endret 15. februar 2015 av Evelen! 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå