merterje Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Dette skal være et program som endrer filstørrelsen på bilder. Jeg har ikke fått helt tak i det. Der det står Select new size (pkt.2) angir det bildet i prosenter. Men endrer man pix-størrelsen på bilde eller den fysiske størrelse ? Jeg skal legge inn et spesielt bilde på en nettside, og det er slik at bildet blir for stort. Jeg har redigert noen bilde her, men er like vis. Pkt. 3 (fil format) er greidt. Også pkt. 4. Men øverst på siden fins : Work with multiple files. Denne siden skjønner jeg ikke helt ? Dessuten finner jeg ikke noe fyldigere bruksanvisning for PIXresize ? Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Dette skal være et program som endrer filstørrelsen på bilder. Jeg har ikke fått helt tak i det. Der det står Select new size (pkt.2) angir det bildet i prosenter. Men endrer man pix-størrelsen på bilde eller den fysiske størrelse ? Jeg skal legge inn et spesielt bilde på en nettside, og det er slik at bildet blir for stort. Jeg har redigert noen bilde her, men er like vis. Pkt. 3 (fil format) er greidt. Også pkt. 4. Men øverst på siden fins : Work with multiple files. Denne siden skjønner jeg ikke helt ? Dessuten finner jeg ikke noe fyldigere bruksanvisning for PIXresize ? hvis du skal endre bildestørrelsen i pixelstørrelse, hvilket jeg antar, så kan jo det gjøres i paint om du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå