Gå til innhold

Arsenal - Middlesbrough

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ozil ser oppgitt ut.

Det gjør han jo stort sett
Han har imidlertid ingen grunn til det. Har spilt meget bra i det siste.

Henry var også ganske så oppgitt og irritert ute på banen. Mye av grunnen til det er at de har såpass store forventninger til seg selv at de aldri blir fornøyd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Ozil ser oppgitt ut.

Det gjør han jo stort sett
Han har imidlertid ingen grunn til det. Har spilt meget bra i det siste.
Skulle ønske jeg så mer av han i RM. Lurer på om han var slik det også. Virker som han konstant går rundt med en "jeg er bedre enn alle andre" holdning. Eller så er han bare en dårlig taper som ikke liker når ting går dårlig. Det trenger nødvendigvis ikke være negativt.
Lenke til kommentar

Ikke imponert over Gabriel. Klønete og svak posisjonering.

Alexis var også svak. Ser vi antydninger til en aldri så liten formdupp?

Welbeck bør også heve seg. Walcott så langt livligere ut, men burde puttet.

Ellers OK. God førsteomgang, mens vi girer veldig ned i andre.

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg vil si formdupp, er vel heller det at resten av laget endelig begynner å spille bra, og da blir det lettere å se feilene til Alexis når alle de andre spiller nesten feilfritt. Jeg kan huske tilbake til en del dårlige cornere tatt av Alexis i høst samt. balltap.

I tillegg har Alexis vært den som har gjort alt alene på laget hele sesongen, og nå er det så mye samspill i laget at det kanskje skaper litt krøll for han når han skal rette seg etter spillestilen til Arsenal. Han er litt som Wilshere, vil ikke slippe på ballen og prøver å gjøre ting litt selv. Da kan det stoppe opp ganske fort.

Tydelig at Gabriel var noe nervøs, han spilte svært forsiktig i frykt for å gjøre feil. Det positive var at når han ga vekk den corneren på et dumt vis, så gjorde han et par gode deffensive involveringer etterpå.

Lenke til kommentar

Kanskje greit å vente et par kamper før du er skuffet over en ny spiller eller?

Den eneste tingen som var klønete fra han, var vel da han ga bort en corner.

Det var vel omtrent det eneste han fikk gjort i dag.

Hvor sier jeg at jeg er skuffet? Jeg sa at han ikke imponerte. Helt på tur på headingen til Boro som gikk i stanga også, i tillegg til å være en halvtime for sent i en takling der han fikk gult. Han minner litt om Squillaci egentlig.

Men ja, det er første kamp i England osv. Kos var jo også helt krise første sesongen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...