Gå til innhold

Advarsler har ikke blitt fjernet

Anbefalte innlegg

Ja - har ikke vært innom forumet innlogget siden i fjor høst.

Grunnen er en advarsel og utestengelse i ett døgn grunnet rasisme i følge en moderator.

Tok dette opp med forumseiere, og fikk etter en stund moderators unskyldning pr. email om at han hadde misforstått.

Vet ikke om hvor mye han legger i det, men av hans melding til meg var jeg en rasist, hadde kommet med en rasistisk uttalelse i barn med Downs syndrom tråden.

I tillegg hadde jeg i overkant vært rasistisk i andre tråder.

Skulle vist fjerne advarsel - noe som ikke har skjedd.

Dette er selvfølgelig ren bullshit av moderator.

Jeg har ikke svart på hans email til meg 17.11.2014 av flere grunner.

For det første mener han ikke det han sier eller rettere sagt skriver.

Hadde jeg ikke klagd til forumseiere hadde jeg aldri fått noen halvkvedet unnskyldning av denne moderator.

Tenkte å holde meg borte fra dette forum - som deler ut rasistiske kort i hytt og pine.

Viste til forumseiere at jeg hadde fargede halvsøsken som oppholdt seg i Sør-Afrika den tid denne advarsel kom om rasisme.

Men etter en flere måneders betenkning - finner jeg ut at jeg kanskje fortsatt legger inn innlegg og tråder her på forumet.

Kan ikke la disse som deler ut rasismestempel som det skulle vært sukkerspinn på ett tivoli vinne frem med sine trangsynte holdninger.

Blir som politisk kommentator Trine Eilertsen i dagens Aftenposten kalte Lars Wilks for en provokatør i forbindelse med terroren i København.

En kvinnelig jøde påpekte dette og tok skjermdump av tråden som nå er fjernet fra Aftenposten.

I så måte måtte også de to drepte, den ene jøde og fem skadede politimenn også være provokatører.

Denne moderator hadde også gått igjennom mine innlegg - og jeg var åpenbart meget konservativ i følge hans "unnskyldning" pr. email til meg.

Moderator forstod ikke at mitt innlegg var ett innlegg i forhold til tråden Downs syndrom og ikke en gitt mening mot fargede.

Moderator forstår fremdeles ikke dette, og han fungerer fortsatt som moderator - beklageligvis nok.

Man kan undre seg om hvor mange 100.000 innlegg i tråder i norske aviser som blir fjernet og moderert bort pr. år.

Jeg vil tro det gjelder millioner av innlegg pr. år.

Innlegg som ikke nødvendigvis er rasistiske - ikke er underskrevet med rett navn, men innlegg som rett og slett går på tvers av avisens og journalistenes oppfatning av politikk.

Altså der gives ett meget skjevt bilde i media når kanskje 10 - 40% av innleggene forsvinner og man bare sitter igjen med - stort sett de politiske godtatte innlegg.

Her har jeg tidligere kritisert dette forum for å skremme vekk flere titall brukere, om ikke flere hundretalls brukere de siste 5-6 åra.

Man sitter igjen med kun "akseptable" brukere med den rette politiske blikk.

Jeg liker fremdeles svært dårlig at moderatorer kan delta i meningskiftninger - hvis man kan kalle det for det.

Er vel blitt ett forum der man snakker hverandre etter munnen.

Politisk korrekt, og i tråd med de fleste moderatorers ønsker.

PS!

Står fremdeles med 2 stk advarselspoeng.

Siste gitt 10 April og skulle vært fjernet 7. Oktober 2014

Advarsel gitt grunnet såkalte rasistiske innlegg Downs syndrom ble jo trukket tilbake 17.11.2014

Så her får moderatorer ordne opp.

Endret av V?rbris
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Vi har problemer med hikke i advarselsystemet vårt. Normalt så skal advarslene som har fått bli redusert automatisk etter 6 måneder. Dette virker nå ikke lengre slik at vi må gjøre dette manuelt når vi blir gjort oppmerksom på dette.

Jeg skal ordne opp vedr. din bruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...